• شناسه خبر : 14240

خاموشی مکرر و بدون برنامه ریزی کاشانی‌ها را کلافه کرده است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، چند روزی است که قطعی برق در شهرستان کاشان شهروندان را کلافه کرده است و قطعی مکرر برق بدون اطلاع قبلی به نوعی نگرانی را برای آحاد شهروندان به وجود آورده است.

مناطق مختلفی از شهرستان کاشان نظیر شهرک مسکونی 22 بهمن، ناجی آباد فاز2 و دیگر مناطق کاشان در روزهای اخیر شاهد قطعی برق بدون برنامه ریزی قبلی بوده است و این موضوع از رئیس اداره برق شهرستان کاشان پیگیری شد.

مهدی رمضانی اما در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم ضمن رد قطعی برق در شهرک 22 بهمن کاشان اظهار داشت: قطعی برق چند روز گذشته در منطقه فاز2 ناجی آباد کاشان به دلیل خرابی و مشکل از سوی سیستم توزیع برق در اصفهان بوده که در کمترین زمان مشکل رفع شد.

رئیس اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه به دلیل انتقال برق به منطقه فتح المبین چند نوبت قطعی برق از پیش اعلام شده در شهرک 22 بهمن داریم، افزود: اگر قطعی برق در این منطقه وجود دارد شهروندان به سامانه مربوط به قطعی برق اعلام کنند‌.

سجاد ایجادی اما خبر از سرقت شبکه برق و اتصال کابل برق خبر داد و اظهار داشت: خاموشی های امروز در خیابان ملافتح الله، میدان قاضی اسدالله و محدوده آن، شهرک 22 بهمن ک قسمتی از راوند بودا که گروه های عملیاتی برق مشغول تعمیر آنان هستند.

مسئول روابط عمومی اداره  برق شهرستان کاشان با بیان اینکه برق این مناطق به زودی وصل می شود، افزود: از صبر و تحمل شهروندان سپاسگزاریم و از این پیش آمد خارج از اراده متاسفیم و از حضور شهروندان عذرخواهی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به وجود مشکل در چراغ معابر و روشن ماندن آنان در ساعات روز اظهار داشت: شهرستان کاشان دارای 70هزار عدد تیر چراغ برق معابر است که با بروز فصل سرما و بارش نزولات آسمانی بروز مشکل در این چراغ ها چند برابر افزایش پیدا می‌کند.

ایجادی با بیان اینکه سه گروه عملیاتی در این راستا نسبت به رفع این عیوب اقدام می کنند، گفت: سرویس تیرهای چراغ برق در کاشان و شهرها و روستاهای اطراف بر عهده این سه تیم عملیاتی است و در شرایط فعلی کار آنان چندین برابر شده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *