• شناسه خبر : 10435

تاکنون ۴۰ نفر از پاکبانان در کاشان واکسینه شده‌اند

محمدرضا قنبری معاون خدمات شهری شهرداری کاشان در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه پاکبان‌ها یکی از اقشار دارای اولویت طبق دستورالعمل وزارت بهداشت برای تزریق واکسن است، اظهار داشت: بر این مبنا پیگیری.های مستمری از طرف معاون خدمات شهری شهرداری کاشان برای تخصیص واکسن برای تزریق به پاکبان‌های کاشان شده‌است.


وی با بیان اینکه تاکنون به ۴۰ پاکبان کاشانی دوز اول واکسن کرونا تزریق شده‌است، ابراز داشت: دوز دوم هم طبق برنامه زمانبندی شده به پاکبان‌ها تزریق می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری کاشان با اشاره به اینکه تزریق واکسن اختیاری است، افزود: در صورتی که پاکبانی تمایل به تزریق واکسن نداشته باشد سهمیه او به پاکبان بعدی که در اولویت قرار دارد تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت اول تزریق واکسن به پاکبان‌ها افراد سالخورده و سن بالاست، تصریح کرد: پاکبان‌های شیفت شب و بقیه پاکبان‌ها هم در اولویت‌های بعدی تزریق هستند.

قنبری تاکید کرد: در حال حاضر در آغاز شروع واکسیناسیون پاکبان ها هستیم و امیدواریم با همکاری خوب دانشگاه علوم پزشکی کاشان به زودی بتوانیم تمام پاکبان‌های شهر کاشان را در مقابل کرونا واکسینه کنیم.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *