• شناسه خبر : 14218

بسیاری از مدارس کاشان فرسوده د نیازمند نوسازی سیستم گرمایشی است

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، چند روز پیش بود که 28 دانش آموز از مدرسه ابتدایی قاضی طباطبایی طاهرآباد به دلیل نقض فنی در سیستم گرمایش و اقدام غیراصولی در سیستم گرمایش جایگزین دچار گازگرفتگی شده بودند.

علی اکبر مرتضایی فرماندار کاشان پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از این مدرسه با بیان اینکه مشکلات و نواقص موجود در مدارس سطح شهرستان کاشان باید به صورت جدی توسط آموزش و پرورش رسیدگی و احصاء شود، اظهار داشت: لازم است مدیران و عوامل اجرایی در زمینه بازبینی زیرساخت های مدارس اهتمام ورزند.

وی ضمن اشاره به تعطیلی مدارس به مدت طولانی به واسطه شیوع کرونا افزود: حضور ناظر فنی مدارس پیش از حضور دانش آموزان به منظور بررسی سیستم های گرمایشی و امکانات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است تا تا شاهد اتفاقات ناگوار در مدارس دانش آموزان نباشیم.

فرماندار شهرستان کاشان با بیان اینکه حدودد 73 درصد از مدارس این شهرستان توسط خیرین نوسازی و احداث شدند، ابراز داشت: بسیاری از مدارس کاشان فرسوده و نیازمند نوسازی و بهینه سازی سیستم های گرمایشی است و آموزش و پرورش باید نسبت به احصاء مشکلات مدارس و رفع آن با کمک و همیاری خیرین اقدام کند.

وی ضمن اشاره برخی از پروژه های نیمه کاره مدارس در کاشان گفت: از استاندار اصفهان تقاضا داریم تا با حضور در منطقه و اطلاع از روند اقدامات صورت گرفته حمایت لازم از طرح ها را در دستور کار قرار دهند و سهم دولت در تکمیل پروژه ها نیز محقق شود.

مرتضایی با بیان اینکه با توجه محدودیت منابع مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان در اولویت خدمت رسانی هستند، قرار تصریح کرد: اعتبارات ویژه مدارس شهرستان کاشان نیز با اولویت این مناطق اختصاص و هزینه شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *