• شناسه خبر : 6798

مدیر مجتمع سینمایی کاشان خبر داد:

بازگشایی مجتمع سینمایی کاشان از اول تیرماه

مدیر مجتمع سینمایی کاشان از بازگشایی این مجتمع از اول تیرماه خبر داد.

 

سیداحمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم با بیان اینکه بر طبق ابلاغیه ستاد مبارزه با کرونا مجتمع سینمایی بهمن کاشان از یکشنبه هفته آینده مصادف با اول تیرماه بازگشایی می شود، اظهار داشت: این مجتمع فعلا فقط با پذیرش ۵۰ درصد ظرفیت سالنها شروع به کار می کند و علاقمندان به سینما در هنگام مراجعه به این مجتمع برای تماشای فیلم الزاما باید دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک را رعایت کنند.

وی با اشاره به انتشار برخی از اخبار مبنی بر نیم بها بودن بلیط برای تشویق مردم به منظور حضور در سینماها در روزهای ابتدایی بازگشایی ابراز داشت: این موضوع تا این لحظه ابلاغ نشده و انجمن سینماداران نیز این موضوع را تکذیب کرده است.

مدیر مجتمع سینمایی بهمن کاشان با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی قیمت بلیط برای تماشای فیلم ها تصریح کرد: قیمت بلیط مجتمع سینمایی کاشان در سال گذشته ۱۰۰هزار ریال بود که امسال به ۱۵۰هزار ریال افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه تا پیش از این تعداد سانس هر سالن مجتمع سینمایی بهمن کاشان شش سانس بود، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود احتمال دارد که تعداد سانس سالن های این مجتمع کاهش یابد.

حسینی با اشاره به فیلم های اکران شده در مجتمع سینمایی بهمن کاشان همزمان با بازگشایی این مجتمع پس از بحران کرونا بیان داشت: از مجموع فیلم های “شنای پروانه” ، “ارتش سری” یا همان فیلم خوب بد جلف ۲، “عطر داغ” و “بی وزنی” سه فیلم در سالنهای مجتمع سینمایی کاشان اکران خواهد شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *