• شناسه خبر : 9950

رئیس اداره هواشناسی کاشان مطرح کرد:

بارش باران و برف، باد شدید و کاهش محسوس دما در شهرستان کاشان

عباس ارغوانی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه از اواخر روز پنج شنبه با ورود یک سیستم ناپایدار به مناطق مرکزی ایران این سامانه در دشت کاشان هم فعال می شود، اظهار داشت: با توجه به ورود این سامانه پیش بینی می کنیم که شاهد بارش برف در مناطق کوهستانی و بارش باران در مناطق دشتی کاشان باشیم.


وی با بیان اینکه انتظار داریم که این سامانه بارش های خود را از اواخر روز پنج شنبه در مناطق کوهستانی و از روز جمعه در مناطق دشتی فعال کند، ابراز داشت: در بعد از ظهر روز جمعه هم پیش بینی می کنیم که شاهد وزش باد نسبتا شدید و حتی در ساعاتی شدید در بسیاری از نقاط کاشان باشیم.

رئیس اداره هواشناسی کاشان همچنین با اشاره به کاهش محسوس دما از اواخر روز جمعه و اوائل روز شنبه در کاشان تصریح کرد: با توجه به ناپایداری سامانه ورودی به منطقه کاشان پیش بینی می کنیم شاهد کاهش هشت تا ۱۰ درجه ای دما در اکثر مناطق کاشان باشیم.

وی با بیان اینکه در مناطق کوهستانی این کاهش دما سبب لغزندگی معابر می شود، گفت: در مناطق دشتی این کاهش دما نزدیک به دمای صفر است.
ارغوانی افزود: با توجه به کاهش محسوس دما به کشاورزان توصیه می کنیم که اقدامات لازم را برای جلوگیری از سرمازدگی باغات انجام دهند و همچنین رانندگانی که قصد تردد در جاده های کوهستانی را دارند حتما از وسائل زمستانه استفاده کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *