• شناسه خبر : 9712

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

نمونه دومین فرد مشکوک به کرونای انگلیسی در کاشان برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شد

محمد حاجی جعفری در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به رشد فزاینده مبتلایان و بستری بیماران مبتلا به کرونا در کاشان اظهار داشت: با توجه به سخنان وزیر بهداشت در مورد پخش کرونای انگلیسی در کشور کادر بهداشتی و درمانی منطقه کاشان نیز به حالت آماده باش درآمده اند.


وی با اشاره به شناسایی یک مورد مشکوک به ابتلای کرونای انگلیسی در یک زن حدود ۴۵ ساله در چند روز پیش ابراز داشت: نمونه دومین فرد مشکوک به کرونای انگلیسی در کاشان نیز برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به اینکه این فرد یک زن حدود ۷۰ ساله است، افزود: کرونای انگلیسی در مقایسه با کرونای عادی دارای سرعت سرایت بیشتر، تولید بیشتر عفونت در بدن و اغلب در سنین جوانی و میانسالی اتفاق می افتد.

وی تاکید کرد: هر فرد در صورت مشاهده کوچکترین علائم سرماخوردگی باید نسبت به آن حساس باشد و پیگیری لازم را برای درمان زیر نظر پزشک و یا متخصص مربوطه انجام دهد.

حاجی جعفری یکی از مهمترین کانون های شیوع کرونا را شرکت در تجمعات دانست و بیان داشت: دورهمی های خانوادگی، اجتماعات اجتماعی، مراسم های جشن و عروسی و آیین های مذهبی از جمله مهمترین اجتماعات برای انتشار ویروس کروناست.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *