• شناسه خبر : 9410

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان مطرح کرد:

بستری بیماران کرونایی در سنین پایین در روزهای اخیر افزایش داشته‌است

محمد حاجی جعفری در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم ضمن اشاره به افزایش ملایم موارد ابتلا و بستری بیماران کووید ۱۹ اظهار داشت: طی روزهای اخیر شاهد افزایش بستری بیماران مبتلا به کرونا در سنین پایین نسبت به روزهای پیش از آن بوده‌ایم.



وی با بیان اینکه در موارد ابتلا طی روزهای گذشته حتی مواردی را داشته‌ایم که برای مرتبه دوم و سوم به کرونا مبتلا شده‌اند، ابراز داشت: این موضوع هم در بین کادر بهداشتی و درمانی و هم بین مردم وجود داشته‌است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه ابتلای مرتبه دوم و سوم به کرونا تا چندی پیش به صورت موردی اتفاق می‌افتاد، تصریح کرد: اما این موضوع طی روزهای اخیر به خصوص در بین مردم عادی افزایش یافته‌است.

وی افزود: با توجه به افزایش موارد مراجعات بیماران سرپایی به مراکز کلینیکی درمانی سرپایی در منطقه کاشان در صورتی که دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی توسط شهروندان رعایت نشود متاسفانه احتمالا شاهد اوضاعی حادتر و وخیم تر از مهر و آبانماه گذشته خواهیم بود.

حاجی جعفری تاکید کرد: طبق آمار گرفته شده در سطح کشور و جهان یکی از مهمترین عوامل شیوع اپیدمی کرونا حضور در هر نوع از تجمعات خانوادگی و اجتماعی است و در صورتیکه این موضوع در منطقه کاشان ادامه داشته باشد پیک چهارم شیوع ویروس کرونا دور از ذهن نیست.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *