• شناسه خبر : 9280

رئیس اداره محیط زیست کاشان:

تاسیس کارخانه خردایش فلزات با مجوز کارگروه رفع موانع تولید بوده‌است

اللهیار دولتخواه در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره وضعیت آلودگی کاشان اظهار داشت: در مورد احداث کارخانه خردایش سرب ایجاد شده این واحد تولیدی با مجوز کارگروه رفع موانع تولید شهرستان کاشان ایجاد شده‌است.

وی با بیان اینکه این کارخانه در حوزه فازهای دیگر هم فعالیت می‌کند، ابراز داشت: صاحب این کارخانه سال گذشته پیگیر و به دنبال مجوزهای قانونی بود که در نهایت اردیبهشت امسال موفق به دریافت مجوز شد.

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست کاشان با اشاره به اینکه این واحد تولیدی متعهد شده‌است تمام مسائل و دستورالعمل‌های زیست محیطی را رعایت و متعهد به انجام آنهاست، افزود: بازرسی از کارخانجات تولیدی و صنعتی کاشان و پایش این واحدها توسط کارشناسان محیط زیست به طور مرتب در حال انجام است.

به گزارش اهل کاشانم یکی از اعضای خانه صنعت و معدن کاشان در گفتگو با اهل کاشانم از فعالیت یک واحد خردایش سرب در کاشان سخن گفت و این در حالی بود که این کارخانه نتوانسته بود در قم مجوز فعالیت خود را اخذ کند ولی هم اکنون در محدوده شهرستان کاشان در حال فعالیت است.

بنا بر این گزارش و طبق شواهد موجود این واحد تولیدی ابتدا در یکی از شهرک‌های صنعتی شهر کاشان مشغول به فعالیت شد که با عکس العمل مدیران این شهرک مجبور به ترک آن و فعالیت در یکی دیگر از مناطق اطراف شهرستان کاشان شد.

به گفته برخی از منابع مطلع و طبق شواهد موجوو صاحبان این واحد تولیدی برای توسعه فعالیت خود سوله یا سوله‌های یکی دیگر از کارخانجات کاشان را نیز خریداری کرده‌اند.


    (2) (0)

    ژانویه 11, 2021

    سلام چرا صنعت و معدن کاشان و فرمانداری و محیط زیست اجازه دادند این کارخانه در کاشان احداث شود قم اجازه ایت کار رل نداد مدیران صنعت و معدن و فرمانداری و محیط زیست باید جواب بدهند مردم به ما رای ندادند که این کارهای مرگ آور را در کاشان درست کنید

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *