• شناسه خبر : 8291

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان خبر داد؛

10 دکل دوربین پایش تصویری در کاشان نصب شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با اشاره به انجام مراحل اجرایی سامانه پایش تصویری به منظور نظارت بر فرآیند عبور و مرور، اعتبار اختصاص‌یافته برای راه‌اندازی آن را بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از شهرآن، حمیدرضا بخشنده‌فر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان گفت: علاوه بر خریداری و نصب دکلهای دوربین پایش تصویری در کاشان به منظور تجهیز و تکمیل سایر اقدامات سخت‌افزاری نظیر سوئیچ، سرورو… و همچنین اجرای الزامات نرم‌افزاری در مجموع بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

نصب 10 دکل دوربین پایش تصویری در کاشان

وی خاطرنشان کرد: عملیات نصب دکل‌های دوربین‌ پایش تصویری در کاشان در سال گذشته و همچنین در نیمه نخست سال جاری پس از تصویب در شورای ترافیک شهرستان به همت شهرداری کاشان انجام پذیرفت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان با بیان اینکه در کمیسیون مربوطه، ١۴ محل برای نصب و اجرای دکل‌ها پیش‌بینی شده بود، افزود: با این وجود به دلیل شرایط معبر در محلی مانند میدان کمال‌الملک، چهار دکل به جای یک دکل اجرا شد.

بخشنده‌فر با اشاره به اینکه در مجموع عملیات نصب ۱۰ دکل دوربین‌ پایش تصویری به اتمام رسیده است بیان کرد: میدان‌های کمال‌الملک(۴ نقطه ابتدایی خیابان‌های منتهی)، امام علی(ع)، شهیدان زارع‌مجرد، راوند، ابتدای بلوار باهنر، بلوار امام رضا(ع)-باقرالعلوم و خیابان شهید بهشتی-چهارراه زیارتی از جمله این نقاط محسوب می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان، با تأکید بر اهتمام مدیریت شهری برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این سامانه ضروری برای معابر کاشان، تکمیل این سامانه را منوط به تأمین زیرساخت‌های لازم توسط شرکت‌های خدماتی نظیر برق و مخابرات دانست و افزود: انتظار می‌رود با تعامل صورت گرفته، این سامانه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بخشنده‌فر، دسترسی فرمانداری ویژه و نیروی انتظامی به سیستم رصد و مانیتورینگ این سامانه را برای ارتقای وضعیت امنیت عمومی و نظم و انضباط عبور و مرور حائز اهمیت دانست.

وی با تأکید بر افزایش روزافزون حجم ترافیک و ضرورت برنامه‌ریزی مستمر برای کنترل صحیح آن، مدیریت و نظارت بر جریان عبور و مرور به شیوه مکانیزه را یکی از بسترهای لازم برای رفع چالش‌های این حوزه قلمداد کرد.

بخشنده‌فر تصریح کرد: تعبیه دوربین‌ها در نقاط ترافیکی مهم شهر با این هدف و در راستای بهبود کیفیت زندگی شهروندان انجام می‌گیرد.

دوربین پایش تصویری در کاشان


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *