• شناسه خبر : 7925

دکتر مائده نجفی زاده متخصص عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان؛

اوضاع کاشان به هیچ وجه خوب نیست/ رشد مبتلایان و بستری های کرونا در کاشان در هفته اخیر نگران کننده است

یک متخصص عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: با توجه به محدودیت دارو در صورتی که مردم شیوه نامه های بهداشتی را مراعات نکنند شاهد اتفاقاتی فجیع تر از اسفندماه خواهیم بود.

دکتر مائده نجفی زاده در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با بیان اینکه رشد مبتلایان و بستری های بیماران کرونا در کاشان در طول یک هفته اخیر بسیار نگران کننده است، اظهار داشت: متاسفانه بخش زیادی از بیماران بستری با حال وخیم بستری می شوند.

دکتر مائده نجفی زاده و کرونا در کاشان

وی با بیان اینکه اعضای کادر درمانی از جان مایه می گذارند تا جان یک بیمار را نجات دهند، ابراز داشت: با این وجود متاسفانه برخی از همشهریان کرونا را جدی نگرفته و حتی به شوخی با آن رفتار می کنند.

این متخصص بیماری های عفونی و استاد دانشگاه با بیان اینکه برای مصرف دارو برای بیماران به دلیل حجم بالای بیماران بستری و شیوع موج سوم کرونا در کاشان قبل از پیش بینی ها شاهد محدودیت در استفاده از دارو برای درمان هستیم، تصریح کرد: عدم توجه مردم به رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک ممکن است باعث اتفاقاتی حتی فجیع تر از اسفندماه سال گذشته شود.

وی با اشاره به اینکه بعد از هفت ماه کادر درمان در مبارزه با کرونا در کاشان بسیار خسته اند، خاطرنشان کرد: بخش های عفونی و طبی و مراقبت های ویژه و حتی دیگر بخش های بیمارستان شهید بهشتی کاشان همه تکمیل شده اند یعنی به عبارت دیگر تقریبا دو طبقه از چهار طبقه بیمارستان بهشتی با بستری بیماران کرونایی پر شده است.

نجفی زاده با اشاره به اینکه اوضاع به هیچ وجه خوب نیست، افزود: از مردم عاجزانه می خواهیم که استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، حفظ فاصله اجتماعی و عدم حضور در تجمعات را جدی بگیرند تا برای خود و خانواده هایشان مشکلی پیش نیاید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *