• شناسه خبر : 7849

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاى شهرداری كاشان؛

قبور فاخر خانوادگی در دارالسلام کاشان احداث می کنیم

مديرعامل سازمان آرامستان‌هاى شهرداری كاشان گفت: قبور فاخر خانوادگی با بهره‌گيرى از طراحى و معمارى سنتى ايرانى در دارالسلام کاشان احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی آرامستان ها، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاى شهرداری كاشان به احداث قبور فاخر خانوادگی در دارالسلام کاشان با بهره‌گيرى از طراحى و معمارى سنتى ايرانى این سازمان به عنوان یکی از برنامه‌های اجرایی سال جاری اشاره کرد و گفت: قطعه جديدالاحداث جابر بن عبدالله انصارى در این سازمان براى ارائه خدمات به شهروندان درنظرگرفته شده که بزودی تكميل وقبور آن فروخته خواهد شد.

قبر خانوادگی دارالسلام کاشان

غلامعلی ساران خاطرنشان کرد: در زمینی به مساحت ۳۵۰ متر ساخت ۷ قطعه قبور خانوادگی در دارالسلام کاشان با ظرفیت ۲۴ قبر دو طبقه جمعا ۴۸ قبر پیش‌بینی شده است.

ساران در پایان عنوان کرد: با توجه به تجربه‌اى که در بحران كرونا به دست آورديم و به منظور آمادگی در مواقع بحرانی “طرح طاهرین”  با توجه به درخواست‌های مکرر شهروندان برای کمک رسانی افتخاری و داوطلبانه در امر تغسیل و تطهیر اموات، با رویکرد آموزشی، معادشناسی و معادباوری، اجرا و از بين آموزش ديدگان ثبت نام خواهد شد تا در مواقع بحران از اين عزيزان استفاده گردد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *