• شناسه خبر : 7830

مینو محرز در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم؛

ریسک حضور دانش آموزان در مدارس به دلیل شیوع کرونا بالاست / کاش مسئولین صبر بیشتری می کردند

عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: ریسک حضور دانش آموزان در مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا بالاست.

مینو محرز در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه ریسک حضور دانش آموزان به دلیل شیوع کرونا بالاست ، چکاظهار داشت: مسئولین تصمیم گیرنده چه خوب بود در مورد بازگشایی مدارس صبر می کردند.

وی با بیان اینکه هیچ گونه تجمعی در این موقعیت توصیه نمی شود، ابراز داشت: با توجه به حجم میلیونی مسافرت های بعد از کنکور و افزایش تجمعات و اینکه بسیاری از استانها در وضعیت قرمز قرار دارند، به نظر میرسد باید در بازگشایی مدارس با صبر و حوصله بیشتری تصمیم گیری میشد.

مینو محرز عضو ستاد ملی مقابله با کرونا

عضو ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه هنوز کشور از موج دوم کرونا آزاد نشده است، تصریح کرد: در بیماری های عفونی پیشگیری مهمترین اصل است و کرونا هم واکسن و داروی قطعی ندارد پس بهترین راه پیشگیری است تا روند شیوع ویروس قطع شود.

وی با بیان اینکه کرونا از خردادماه به بعد جهش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: سرعت سرایت این ویروس به شدت زیاد شده است و با مردم باید دستورالعمل های بهداشتی همچون رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی مکرر دست ها را به شدت رعایت کنند.

محرز با اشاره به اینکه باید والدین دانش آموزان و انجمن اولیا و مربیان مدارس به شدت بر اعمال دستورالعمل های بهداشتی در مدارس نظارت داشته باشند، بیان داشت: یکی از بزرگترین مشکل ها این است که اکثر کودکان بدون علامت مبتلا به کرونا میشوند و بعد اعضای خانواده ها را مبتلا می کنند که این سبب می شود در صورتیکه کوچکترین اهمالی انجام شود شیوع این ویروس شده یابد.


    فریبا سامانی
    (1) (0)

    فریبا سامانی

    سپتامبر 12, 2020

    سلام من هم با تعطیلی مدارس بدلیل شیوع بیماری کرونا موافقم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *