• شناسه خبر : 782

بازدید سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان بهشتی کاشان

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (شنبه) با حضور در بیمارستان بهشتی کاشان به صورت سرزده از بخش های مختلف این مرکز درمانی بازدید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان درباره حضور سرزده وزیر بهداشت از بیمارستان بهشتی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: مادر وزیر بهداشت که ساکن کاشان هستند بدلیل بیماری در این بیمارستان بستری بودند که ایشان روز شنبه برای عیادت از مادر خود به این مرکز درمانی آمدند.

محمد حاج جعفری افزود: وزیر بهداشت در هنگام حضور خود علاوه بر صحبت با پرسنل بیمارستان و برخی بیماران و همراهان آنها از بخش های مختلف بیمارستان شامل اطفال، اورژانس، تریاژ و پایگاه سنجش فشار خون بازدید کرده و در جریان نحوه رسیدگی به بیماران و مشکلات موجود قرار گرفتند.

وی درخواست تخصیص سه دستگاه ویژه شامل سی تی اسکن، ماموگرافی و سنگ شکن برای بیمارستان بهشتی کاشان را از مهمترین نیازهای مطرح شده در زمان حضور سرزده وزیر بهداشت در این مرکز درمانی عنوان کرد.

حاجی جعفری در ادامه تصریح کرد: برای تهیه این دستگاه های گرانبها با قیمت ارز دولتی بالای پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است که وزیر بهداشت با تماس تلفنی با تهران به صورت ویژه خواستار کمک این وزارتخانه در تخصیص این دستگاه ها به کاشان شدند.

همچنین معاون درمان علوم پزشکی کاشان گفت: وزیر بهداشت در پاسخ به سوال چند تن از همراهان بیماران در مورد پرداخت فرانشیز  توسط آنها در این بیمارستان این مشکل را مربوط به سازمان بیمه تامین اجتماعی اعلام کردندو دانشگاه علوم پزشکی را در این باره مقصر ندانستند.

حاجی جعفری افزود: وزیر بهداشت علت دریافت فرانشیز را عدم وجود نقدینگی برای تامین اقلام و تجهیزات مصرفی بیمارستان ذکر کردند و قول مساعد دادند تا این مساله را در سطح وزارتخانه بررسی و راهکار عملی این مشکل را پیدا کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: مسوولان دانشگاه علوم پزشکی می دانند که مردم برای پرداخت فرانشیز اذیت می شوند اما در شرایط کنونی مجبور به انجام این کار شده اند.

حاج جعفری در پایان خاطرنشان کردند: هر زمان که راهکاری بین دو وزارتخانه بهداشت و رفاه برای تامین نقدینگی منجر به ادامه خدمات در بیمارستان بهشتی کاشان پیدا شود موضوع پرداخت فرانشیز توسط بیماران قابل برگشت خواهد بود.

شایان ذکر است وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمان حضور خود در کاشان از بیمارستان آیت ا… یثربی نیز بازدید کردند.

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *