• شناسه خبر : 741

جایگاه دهیاری آب شیرین ارتقا پیدا کرد

بخشدار مرکزی کاشان گفت: با پیگیری های به عمل آمده و موافقت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان فعالیت دهیاری آب شیرین از پاره وقت به تمام وقت ارتقاء پیدا کرد

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “محمدرضا قاسمی” افزود: برابر قوانین و مقررات صرفا در روستاهای بالای ۱۵۰۰نفر جمعیت دهیاری تمام تاسیس می گردد ولی باتوجه به ظرفیت بالای گردشگری و همچنین پتانسیل درآمدزایی در این روستا، ارتقا سطح دهیاری آب شیرین از پاره وقت به تمام وقت از سوی استانداری بلامانع اعلام گردید.

وی اظهار داشت: روستای آب شیرین از توابع بخش مرکزی کاشان با قریب به یکهزار نفر جمعیت در کیلومتر ۴۰ محور قدیم کاشان _ قم واقع شده و از روستاهای شاخص کشاورزی شهرستان بوده و برخوردار از مزارع وسیع صیفی و باغات پهناور پسته و کشت گلخانه ای می باشد.

بخشدار مرکزی کاشان پتانسیل گردشگری بیابان را از ویژگی های آب شیرین دانست و گفت: این روستا نزد طبیعت گردان و آفرویدسواران به عنوان دروازه ورودی کویر مرنجاب شناخته می شود..

قاسمی در پایان توانمندی دهیاری آب شیرین را در کسب این جایگاه موثر دانسته و ابراز امیدواری کرد پس از ارتقاء دهیاری، اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در روستا افزایش یابد..

شایان ذکر است 19 روستا و شهر مشکات در حوزه مسوولیت بخشداری مرکزی شهرستان کاشان قرار دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *