• شناسه خبر : 7364

امام جمعه سفید شهر:

فرماندار آران و بیدگل موافق الحاق سفید شهر به کاشان است

امام جمعه سفید شهر اظهار داشت: فرماندار آران و بیدگل موافق الحاق سفید شهر به کاشان است چراکه در پاسخ به تقاضای سفیدشهری ها درباره این موضوع، فرماندار آران و بیدگل گفت: اشکالی ندارد، بروید جز کاشان.

حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به تصمیم حدود ۲۵ سال پیش مبنی بر جابجایی مرزهای دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل توسط فرمانداری های وقت این دو شهرستان اظهار داشت: در آن سال یحیی آباد جز شهرستان آران و بیدگل قرار گرفت و در عوض آن حریم شهر سفید شهر که از شهر مشکات شروع می شود و حدود شش هزار هکتار است به شهرستان کاشان ملحق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباس نصیری امام جمعه سفیدشهر

وی با بیان اینکه ما برای این حریم که شامل ۸۶ روستا و قنات است سند داریم، ابراز داشت: غیر از این کشاورزان سفیدشهری هم سند مالکیت برای اراضی خود دارند.

امام جمعه سفید شهر تصریح کرد: در مورد احداث کنارگذر کاشان و آران و بیدگل هم از کشاورزان زمین های سفید شهر که در مسیر این کنارگذر بود امضا گرفتند که این جاده از زمینهای آنها عبور کند.

فرماندار آران و بیدگل موافق الحاق سفید شهر به کاشان است

وی با اشاره به اینکه متاسفانه فرماندار آران و بیدگل حمایتی از سفید شهر که جزئی از آن شهرستان است نمی‌کند، یادآور شد: در دیداری که در روز پنجم مرداد با آقای فرماندار داشتیم به او گفتیم‌ که ما می خواهیم به کاشان ملحق شویم چرا که زمین های حریم شهر ما جز کاشان است؛ و آقای فرماندار هم گفت: اشکالی ندارد بروید جز کاشان.

حجت الاسلام نصیری افزود: مردم ما برای کوچکترین کار اداری باید بعد از گذشتن از کاشان به آران و بیدگل بروند که این مشکلات فراوانی‌ برای‌ مردم ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه بعد از صحبت با فرماندار ما هم‌از مردم خواستیم‌برای الحاق به کاشان‌ طوماری بنویسند و امضا کنند، گفت: این موضوع را با مدیر تقسیمات مرزی وزارت کشور هم در جریان گذاشته ایم و قرار است به زودی با سفر آقای جلالی به منطقه و جلسه مشترک با فرمانداران دو شهرستان و نمایندگانی از دو شهر این موضوع حل و فصل شود.


    دوست
    (3) (0)

    دوست

    آگوست 5, 2020

    سلام از مسولین اهل کاشانم که حرف دل مردم شهر سفید شهر را از زبان امام جمعه این شهر جدایی از اران و بیدگل ابراز نموده از زمانی که اران و بیدگل شهرستان شده سفیدشهر تنها شهری است که ضرر کرده و به حقوق خود نرسیده است پاینده باشید ای اهل کاشانم از مدیر مسئول انقلابی شما هم تقدیر و تشکر

    آرانیم
    (0) (0)

    آرانیم

    آگوست 6, 2020

    سلام. لطفا نشر اکاذیب ندهید. چه سود و منفعتی حاصلتون میشه از این همه آتش افروزی و اختلاف اندازی؟!! اگر پایبند به اصول رسانه ای و خبری نیستید حداقل قدری وجدان داشته باشید چرا که دادگاه عدل الهی در انتظار تک تک رفتارها و گفتارهای ماست!

    (1) (0)

    آگوست 11, 2020

    سلام مدیر مسئول محترم اهل کاشانم کمال تشکر و قدرانی از شما و هیئت تحریریه که واقعا بحق خبری را منتشر نموده که باعث خوشحالی دل مردم سفید شهر شد زیر آنها واقعا از نا عدالتی ها خسته اند الان که می بینید کارهای فیزیکی از جمله بستن راه قم کاشان و..... را انجام نمی دهند به خاطر نماینده انقلابی شهرستان هست که دوست دارند ایشان از طرف مردم خودش دارای مشکل نباشند اما با ادامه روند نمی دانم چه خطراتی پیش خواهد امد ونماینده محترم هم فرموده که فرماندار دو شرستان بدن وابسگی های سیاسی حق را ببینند و مستندات تاریخی را بررسی نمایند در پایان دوستدار شما عزیزانم هستم سپاس

    حسین عبدالهی نصرآبادی ازتهران
    (0) (0)

    حسین عبدالهی نصرآبادی ازتهران

    آگوست 25, 2020

    باسلام-قابل توجه گردشگران ازآثارتاریخی و باستانی شهر دارالفضل سفیدشهر(نصرآبادکویر) در۱۷کیلومتری شمال کاشان بازدید نمائید و لذت ببرید ۱-آستانه مقدسه بی بی سکینه خاتون س واقع درمحله زیارت سفیدشهر ۲-آستان مقدس شاهزاده ابراهیم ع واقع در دشتهای سرسبز جاده سفیدشهر به مشکات ۳- آب انبار تاریخی سفیدشهر ۴-قلعه های تاریخی سفید -ملک اباد -رضاآباد-قاسم ابادو وزیر ۵-دشت زیبای کویر درشمال سفیدشهر ۶-پار ک زیبای زنده یادباقری ورودی شهر سفیدشهر ۷-خانه های تاریخی آقاسیدمحمد-وکیل ۸-شهرزیرزمینی طسمیجان ومهرکده نرسه سفیدشهر ۹-قدمگاه علی ع سفیدشهر ۱۰-دشتهای وسیع وزیبای پنبه و طالبی و باغهای پسته سفیدشهر ۱۱-دشتهای وسیع وزیبای کشت گل محمدی برای اولین باردرسفیدشهر ۱۲-جنگلبانی شهیددستغیب (درختان دست کاشت کویری ) دردل کویردرشمال سفیدشهر ۱۳-ساختمان تاریخی چهل دختران زیارت ۱۴-مسجد تاریخی زیارت ۱۵-دکان حلوایی تاریخی ۱۶-روستای کویری تقی آباد سفیدشهر ۱۷-قهوه سنتی طسمیجان سفیدشهر باتشکر-حسین عبدالهی نصرآبادی ازتهران

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *