• شناسه خبر : 7236

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان خبر داد؛

دستگیری شرور فراری در کاشان

سرپرست فرماندهی انتظامی "کاشان" از دستگیری شرور تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم ، سرهنگ “غلامرضا باهنر” با اعلام این خبر اظهار داشت : درپی دریافت خبری مبنی بر این‌که فردی با در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد ضمن برهم زدن نظم عمومی و آسایش مردم در یکی از محلات شهر کاشان موجبات رعب و وحشت مردم را فراهم آورده، مراتب به‌صورت ویژه در دستورکار مأموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: مأموران با انجام یکسری کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی، مخفیگاه وی را شناسایی کردند.

وی افزود: مأموران با اشراف اطلاعاتی از وضعیت مخفیگاه و پوشش راه‌های احتمالی فرار این متهم در نهایت طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان نام‌برده را در پی یک عملیات مقتدرانه و منسجم پلیسی دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ باهنر تصریح کرد: این متهم سابقه‌دار و فراری به علت سوابق کیفری از قبیل مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح سرد، خشونت، فروش مواد مخدر، درگیری با پلیس و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان تحت تعقیب بود.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان ضمن تقدیر از همراهی خوب مردمی در دستگیری این شرور، خاطرنشان ساخت: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور محسوس و نامحسوس در تمام نقاط شهرستان اجازه نخواهد داد افراد سودجو و فرصت‌طلب به اهداف پلید خود دست یابند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *