• شناسه خبر : 7211

بیشترین آمار فوتی کارمندان بانک بر اثر کرونا در استان اصفهان مربوط به کاشان است

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اصفهان گفت: بیشترین آمار کرونای کارمندان بانک های استان و فوتی آنها مربوط به شهرستان کاشان است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم ، محمد نورآزادی درباره آخرین وضعیت بانک ها در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در اصفهان تاکنون تعداد ۹ نفر از کارمندان بانک های استان به دلیل ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین آمار درگیری کارمندان بانک های استان و فوتی آنها مربوط به شهرستان کاشان است، گفت: خوشبختانه در موج دوم شیوع کرونا کارمندان بانک های استان به دلیل ابتلا به کرونا فوت نکرده اند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۴۲۱ نفر از کارمندان شبکه بانکی استان اصفهان مبتلا به کرونا شده اند، گفت: از این تعداد ۳۰۲ کارمند بهبود یافتند، اما متاسفانه ۹ نفر از کارمندان شاغل بانک ها و ۱۰ نفر از بازنشستگان شبکه بانکی استان به دلیل ابتلا به کرونا فوت کرده اند.

به گفته نورآزادی، بیشترین تعداد فوتی کارمندان بانک های استان از کرونا مربوط به بانک تجارت با ۵ کارمند، بانک صادرات با ۲ کارمند و بانک های ملی و مسکن هر کدام با یک کارمند بوده است.

منبع: ایسنا


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *