• شناسه خبر : 6972

رئیس اتحادیه صنف رستوران، تالار پذیرایی، کافی شاپ و طباخان مواد غذایی شهرستان کاشان مطرح کرد:

کاهش 70 درصدی فعالیت های تالارهای پذیرایی کاشان

رئیس اتحادیه صنف رستوران، تالار پذیرایی، کافی شاپ و طباخان مواد غذایی گفت: به دلیل شیوع کرونا و عدم استقبال مردم از برگزاری مراسم های جشن و عروسی در تالارهای پذیرایی، فعالیت آنها نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود 70 درصد کاهش داشته است.

مهدی مجتبایی فر در گفت و گو با خبرنگار اهل کاشانم با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و کاشان اظهار داشت: در حال حاضر 50 درصد ظرفیت تالارهای پذیرایی نیز تکمیل نمی شود چراکه مردم از حضور در مراسم های جشن و عروسی در تالارها خودداری می کنند.

وی با بیان اینکه در ماه های قبل از محرم ایام پیک فعالیت تالارهای پذیرایی در سالهای پیشین بود، ابراز داشت: اما امسال به دلیل شیوع کرونا و عدم استقبال برخی از شهروندان فعالیت تالارهای پذیرایی در کاشان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود 70درصد کاهش داشته است.

رئیس اتحادیه صنف رستوران، تالار پذیرایی، کافی شاپ و طباخان مواد غذایی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه در سطح شهرستان 25 تالار وجود دارد، تصریح کرد: در طول هفته بیش از 60 درصد تالارها خالی هستند.

وی از تعدیل نیروی حدود 50 درصدی نیروهای شاغل در تالارهای پذیرایی خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد اعم از نیروهای ثابت و پاره وقتی بوده اند که پیش از این مشغول به کار بوده اند.

مجتبایی فر با بیان اینکه برخی از مردم مراسم های خود را در باغ و یا سفره خانه ها برگزار می کنند، بیان داشت: این باغ ها و سفره خانه ها هیچ مجوزی برای پذیرایی از مراسمات جشن و عروسی ندارند.

وی با اشاره به اینکه سفره خانه ها با مجوز اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فعالیت می کنند، یادآور شد: به دلیل عدم نظارت کافی مردم بیشتر مراسم های خود را در باغات و سفره خانه های سنتی می گیرند و در این زمینه دستگاه های نظارتی باید با جدیت ورود پیدا کنند.


    (0) (0)

    ژانویه 31, 2022

    خوب بیشعورا کی گفته تالارها پر نمیشه خوب یکماه مجدد تعطیلش کنید جون مردم که شوخی نیست به هرحال همون درصد کم یه خاطر رودبایستی مجبورن شرکت کنند .

    (0) (0)

    ژانویه 31, 2022

    چند روز پیش در مراسمی که جمعیت خیلی کمی هم بودن بالاجبار خانوادگی دریکی ازتارارها شرکت کردیم باوجود رعایت کامل خانوادگی دچار شدیم ودونفر ازخانواده بستری شدن .باز بگین درصد مشارکت کمه مشکلی پیش نمیاد .کمی احساس مسولیت داشته باشین اقای مسول

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *