• شناسه خبر : 6740

گزارش تصویری/ فعالیت باشگاههای بدنسازی با ملاحظات کرونایی در کاشان

باشگاه‌های بدن‌سازی بعد از کش‌وقوس‌های فراوان، فعالیت پساکرونایی‌شان را در کاشان آغاز کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، فعالیت باشگاه‌های ورزشی کاشان در حالی پس از ۳ ماه تعطیلی از سر گرفته شد که حالا صاحبان باشگاه‌ها، ورزشکاران با چالش‌های پساکرونایی جدیدی رو‌به‌رو هستند.

اگرچه صدای نفس ورزشکاران بار دیگر در فضای سالن‌های بدن‌سازی طنین‌انداز شده و تماشای شروع دوباره ورزش لذت‌بخش است، اما نه رمقی برای ورزش باقی مانده و نه جانی در تن باشگاه‌داران است .

از طرف دیگر موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم محدودیت‌ها و فشار‌هایی جدی را به ورزشکاران و باشگاه‌ها وارد کرده است. تصویر وزنه‌زدن ورزشکار با ماسک و ضدعفونی گاه‌و‌بی‌گاه دستگاه‌ها توسط مالکان باشگاه، از آن دست تصاویری است که شاید دیگر تاریخ ورزش کشور و کاشان آن را به خود نبیند.

با وجود بازگشایی باشگاه ها و تبلیغ های گسترده باشگاه داران برای حضور ورزشکاران، همچنان موجی از نگرانی در بین ورزش دوستان مشاهده می شود.

آنان می گویند: هر چند عشق به ورزش مرز نمی شناسد و منتظر چنین روزی بوده اند اما دل نگرانی بابت ابتلا به کرونا در فضای بسته باشگاه ها هم وجود دارد.

شماری از ورزشکاران به این نکته مهم اشاره می کنند که تضمینی بابت حضور در باشگاه و در معرض قرار نگرفتن کرونا وجود ندارد.

به گفته آنان، ورزش در محیط های بسته نظیر باشگاه های ورزشی نمی تواند عاری از ویروس باشد.

برخی از ورزشکاران نیز معتقدند باشگاه ها اغلب ظرفیت محدود را رعایت نمی کنند و بیش از هر چیزی به فکر منابع درآمدی خود هستند.

عده ای هم تاکید دارند باید نظارت ها بر وضعیت باشگاه های ورزشی افزایش یابد چرا که شمار استفاده کنندگان از باشگاه ها در سطح کاشان کم نیست.

 

گزارش از محسن بایعی

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *