• شناسه خبر : 6501

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کاشان عنوان کرد؛

حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست/ برگزاری آزمون حضوری ممنوع است

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: حضور دانش آموزان در مدرسه اختیاری و برای رفع اشکال درسی در ساعت محدود انجام می پذیرد.

حمزه چاوشی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم، با بیان اینکه کلاس تدریس یا کلاس خصوصی برگزار نمی گردد تصریح کرد: آموزش غیر حضوری دانش آموزان تا اتمام کتب درسی در سامانه شاد و سایر فعالیتهای مجازی استمرار می یابد.

وی در خصوص برگزاری ارزشیابی حضوری برخی از مدارس کاشان گفت: ارزشیابی پایه های هفتم، هشتم، دهم و یازدهم بصورت غیرحضوری و با نظر دبیر مربوطه باید انجام گردد و برگزاری هرگونه آزمون حضوری ممنوع می باشد.

چاوشی با بیان اینکه ارزشیابی پایه دوازدهم بصورت حضوری و طبق برنامه هماهنگ وزارتی در بازه زمانی مشخص شده انجام می گیرد گفت: ارزشیابی پایه نهم به دلیل اهمیت هدایت تحصیلی بصورت حضوری انجام می شود اما امتحانات بصورت هماهنگ استانی یا منطقه ای نخواهد بود و شرایط آن طبق نظر شورای مدرسه برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان همچنین تصریح کرد: برگزاری آموزش و ارزشیابی دروس با ماهیت تئوری هنرستانها مطابق دروس سایر مقاطع تحصیلی و مطابق جدول زمانبندی ارسالی از سوی اداره آموزش فنی حرفه ای و کاردانش استان صورت می گیرد که برای هر پایه به مدت سه هفته طول خواهد کشید و تا ۸ مرداد ادامه خواهد داشت.


    حسین
    (0) (0)

    حسین

    می 17, 2020

    ممنون از خبر از خوبتون از سایت خبری ماهم دیدن کنیدhttp://safireaflak.ir/

    عسل غفوری
    (0) (0)

    عسل غفوری

    می 23, 2020

    توروخدا .....خواهش میکنم ششمی ها هم غیر حضوی کنید . ما توی این وضع نمیتوتیم به مدرسه برویم.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *