• شناسه خبر : 6496

با حضور به موقع آتش نشانان کاشانی

حریق در بازار بزرگ کاشان مهار شد

مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: آتش سوزی یکی از مغازه‎های بازار تاریخی کاشان با حضور به موقع تیم‌های آتش‌نشانی مهار و اطفاء شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، روح الله فدایی در خصوص این حادثه گفت: در پی تماس گرفته شده با سامانه ۱۲۵ سازمان در ساعت 12:57 مبني بر وقوع این آتش سوزی در یک واحد فروش لوازم خانگی در بخش ضراب‌خانه بازار تاریخی و بزرگ کاشان، با توجه به موقعیت و اهمیت محل آتش‌سوزی چهار دستگاه خودرو از تیم‌های اطفاء حریق از ايستگاه‌های شماره یک، دو و چهار این سازمان سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن اعلام اینکه این حادثه مصدومیتی به دنبال نداشته، افزود: آتش نشانان با حضور در محل حریق که از طبقه زیرین این مغازه شروع شده بود، سریعا عملیات مربوطه را آغاز و نسبت به اطفاء آتش اقدام کردند، همچنین سپس محیط را بررسی و عوامل ناایمن و حادثه ساز را برطرف کرده و به دفع آتش‌های پنهان پرداختند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اضافه کرد: در این حریق که شناسیی علت آن نیاز به کارشناسی کمیته علت یابی حریق و حادثه سازمان دارد از ۱۴ آتش نشان استفاده شد.

فدایی با بیان اینکه در سال گذشته طرح ارتقای ایمنی بازار بزرگ کاشان انجام شده است متذکر شد:بر اساس این طرح، از تمامی واحدها و مغازه‌های بازار بازدید به‌عمل آمد و کسبه آموزش‌های ایمنی عمومی و آتش نشانی مرتبط را فراگرفته‌اند و تمام راه‌های دسترسی بهتر به بازار توسط آتش نشانان در قالب برگزاری مانور بررسی شده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *