• شناسه خبر : 5729

مشکل کمبود ماسک در منطقه کاشان تا پایان هفته حل می شود

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه تا پایان هفته مشکل کمبود ماسک و محلول های ضدعفونی در منطقه کاشان حل خواهد شد، گفت: از روز یکشنبه روزانه 20 هزار ماسک برای عرضه عمومی به داروخانه های شهرستان های  کاشان و آران و بیدگل تحویل داده شده است.

 محسن تقی زاده در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم افزود: یک شرکت تولیدکننده ماسک موظف شده است محصولات خود را ابتدا در حوزه بهداشت منطقه کاشان توزیع کند و شهروندان می تواند با مراجعه به داروخانه ها بین 3 الی 5 ماسک برای مصارف شخصی به قیمت هر عدد 500 تومان خریداری کنند.

وی یادآور شد: ماسک و محلول های ضدعفونی کننده چون کالای مصرفی نبود با انتشار خبر شیوع ویروس کرونا با افزایش تقاضای شهروندان در منطقه دچار کمبود شد.

تقی زاده تصریح کرد: در بیمار ستان های تحت پوشش خود مانند بهشتی و نقوی ماسک و محلول ضدعفونی کننده به اندازه کافی تامین و ذخیره شده است و مشکلی بابت این موضوع نداریم.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به تلاش ها صورت گرفته برای رفع کمبود محلول ضدعفونی کننده گفت: یک از شرکت های منطقه روزی 5 هزار محلول ضدعفونی کننده برای عرضه در کاشان و آران وبیدگل تولید خواهد کرد و این رقم تا دو روز آینده به تولید 10 هزار محلول در روز خواهد رسید.

تقی زاده خاطرنشان کرد: برنامه های بازرسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان .و اداره تعزیرات در داروخانه های منطقه روزانه انجام می شود و شهروندان می توانند گزارش ها و شکایات خود را با شماره تماس 190 اعلام کنند.


    مبینا حسن زاده
    (0) (0)

    مبینا حسن زاده

    مارس 2, 2020

    خیابان بخارایی شجاعت هشتم دست راست پلاک ۹۷ منزل اقای غلامرضا یگانه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *