• شناسه خبر : 5629

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛

۱۰ مورد مشکوک به کرونا در کاشان و آران و بیدگل 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: مورد بیمار مشکوک به کرونا در شهرستان کاشان و آران وبیدگل پیدا شده اند و به دنبال آن اقداماتی جهت پیشگیری از این بیماری درسطح شهرستان صورت گرفت.
سیدعلیرضا مروجی در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد: ۱۰ نفر که دارای علائم شبیه به بیماری کرونا مانند تب،سرفه و تنگی نفس بودند در دو بیمارستان شهید بهشتی کاشان وسیدالشهدا آران و بیدگل نمونه گیری و بستری شده اند.
وی تصریح کرد: به منظور اطمینان ازوضعیت سلامتی افراد بستری شده، ضمن ارسال نمونه ها به تهران، جداسازی نیز صورت گرفته تا در صورت ابتلای آنها، مانع گسترش بیماری شویم.
مروجی با درخواست از شهروندان مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پیگیری اخبار از مراجع رسمی خاطرنشان کرد: در صورتی که جواب آزمایش افراد مشکوک به ویروس کرونا در منطقه کاشان مثبت تشخیص داده شود از طریق وزارتخانه اطلاع رسانی می شود.
اقدامات برگرفته از احتمال شیوع ویروس کرونا در کاشان
کلیه مراسم و تجمعات شهرستان کاشان در هفته جاری تعطیل است
مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان در گفت وگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد:براساس مصوبه اول اسفند ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کاشان ،کلیه مراسمات و تجمعات مانند:مراسم مذهبی،مسابقات ورزشی،اجرای تئاتر و… در هفته جاری تعطیل می باشد.
جواد مزروعی افزود: مراسم۲۷ جمادی الثانی مصادف با سالروز شهادت سلطان علی ابن باقر فردا برگزار نخواهد شد.
مدارس کاشان تعطیل شد
مقاطع تحصیلی شهرستان کاشان. آران و بیدگل روز شنبه سوم اسفندماه تعطیل اعلام شده است
_
غیبت دانشجویان ساکن قم تا آخر هفته مجاز است
براساس اطلاعیه دانشگاه کاشان باتوجه به مشاهده چندین مورد ابتلا به ویروس کرونا درشهرقم به جهت احتیاط و نظر به رعایت حدااکثری مسائل بهداشتی غیبت دانشجویان ساکن قم که تعطیلات پایان هفته را درشهر خود بوده اند تا پایان هفته آتی موجه است.
علاوه بر آن کلاس های اساتید ساکن قم این هفته (سوم تا هفتم اسفند)برگزار نخواهد شد.

    مهدی
    (0) (0)

    مهدی

    فوریه 22, 2020

    بیماران مشکوک عفونت تنفسی ویروسی صحیح است . عفونت های تنفسی شامل طیف گسترده از ویروسهای مختلف از انفلوانزا (انواع آن) ، پاراانفلوانزا ، کرونا می باشد .لطفا درست و صحیح بنویسید.

    مخچه
    (0) (0)

    مخچه

    فوریه 27, 2020

    واقعا حال کردم دمتون گرم

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *