• شناسه خبر : 5609

در اطلاعیه ای به شهروندان اعلام شد:

بیمارستان بهشتی از ملاقات های غیرضروری بیماران جلوگیری می کند

روابط عمومی بیمارستان بهشتی کاشان در اطلاعیه ای اعلام کرد که از ملاقات غیرضروری بیماران در این مرکز آموزشی درمانی جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در متن این اطلاعیه خطاب شهروندان آمده است: با توجه به شیوع بیماری های تنفسی و احتمال انتقال بیماری ، خواهشمند است از ملاقات غیرضروری بیماران و حضور در بخش های درمانی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان جدا خودداری نمایید.

در ادامه این اطلاعیه اعلام شده است: انتظامات بیمارستان بهشتی کاشان با ورود افراد متفرقه به بخش های درمانی جلوگیری بعمل خواهد آورد.

همچنین بیمار ستان بهشتی از شهروندان و مراجعه کنندگان درخواست کرده است تا ضمن حفظ خونسردی خود آنها را در انتشار و اطلاع رسانی این پیام یاری نمایید.

هفته گذشته ماننور مقابله با شیوع ویورس کرونا باهدف کسب آمادگی و نحوه مقابله با این بیماری در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان برگزار شد و رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیز از آمادگی کامل این بیمارستان در مواجه با این ویروس خبر داد.

گفتنی است روز گذشته فوت 2 نفر در قم بر اثر بیماری کرونا تایید شد و بنابر اعلام روابط عمومی وزرات بهداشت بر اساس شواهد آزمایشگاهی، ابتلای  پنج نفر در شهرهای قم، اراک و بابل به کرووید ۱۹ تایید شده و بیماران مذکور در حال حاضر در بیمارستان تحت مراقبت قرار دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *