• شناسه خبر : 5586

رونمایی از کتاب شعر ناشنیده در فرهنگسرای مهر

کتاب «ناشنیده» شامل سروده های لیلا ساتر در مراسمی با حضور شاعران و علاقمندان به شعر و ادب پارسی در فرهنگسرای مهر کاشان رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، کتاب ناشنیده شامل ترانه غزل «لیلا ساتر» در 100 صفحه توسط انتشارات ادبستان در قطع رقعی همراه با آلبوم صوتی این اشعار با مقدمه استاد عباس بهنیا منتشر شد.

لیلا ساتر مضمون کتاب خود را درد اجتماع دانست و اظهار کرد:  قبل از انتشار کتاب شعر «ناشنیده»که به همراه آلبوم صوتی اشعار نیز با صدای خودم توسط انتشارات ادبستان منتشر شد چاپ دو کتاب شعر «من و تو سیب نخوردیم» و رمان اجتماعی «تهی تراژدی» را در کارنامه ادبی خود دارم.

وی افزود: وقتی خود را شناختم به نوشتن علاقمند بودم و در سن 23 سالگی بدون داشتن تحصیلات دانشگاهی وزن، قافیه را در انجمن شاعران جوان با نزد  شاعرانی چون مهدی فرجی ، مصطفی جوادی مقدم یاد گرفتم و پس از تحصیلات دانشگاهی و مطالعات تاریخ ادبیات ایران و جهان بر دانش و آ گاهی خود افزودم.

ساتر با اشاره به فعالیتش در نویسندگی داستان گفت: در کنار سرودن شعر دغدغه داستان نویسی هم دارم و هم اکنون مشغول نوشتن یک رمان عاشقانه اجتماعی با نام احتمالی تراورس هستم.


    فرامرز فضائلی
    (0) (0)

    فرامرز فضائلی

    جولای 19, 2020

    با سلام وعرض ارادت خدمت سرکار خانم ساتر اشعار شما را باهمسرم خانم زارع پیگیری میکنیم بسیار عالی ولذت میبریم امیدوارم در روزگار کم مهر ومحبت قدر هنرمندانی همچون شما را داشته باشند خیلی کم پیش میاد هنرمندی در دوران زندگی خودش به باور برسه ودورش را بگیرند وتحسینش کنند امیدوارم در مسیر موفقیت خودتان ثابت قدم باشید .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *