• شناسه خبر : 546

رئیس اداره هواشناسی کاشان خبر داد

فعال شدن کانون های گردو خاک در منطقه کاشان/ دمای هوا به 45 درجه می رسد

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت:با توجه به فعال شدن کانون های گردو خاک طی روزهاي يكشنبه دوم تیر  تا اواسط روز دوشنبه كاهش‌ديد و کاهش‌كيفيت‌هوا در مناطق کاشان و آران و بیدگل پيش‌بيني مي‌شود.  

” عباس ارغوانی” در گفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم از فعال شدن کانون های گردوخاک و افزایش سرعت وزش باد خبر داد و افزود: شدت پدیده گرد و خاک طی روز یکشنبه دوم تیر باعث کاهش دید در اکثر مناطق کاشان و آران وبیدگل خواهد شد

وی اظهار داشت: کانون اصلی پدیده گردو خاک از جنوب سمنان آغاز شده و در دق سرخ و در محدوده دریاچه نمک تقویت می شود که با توجه به جهت وزش باد از شمال و شمال شرقی به سمت شهرهای کاشان و آران و بیدگل این پدیده جوی تشدید می گردد.

ارغوانی تاکید کرد: با توجه به بروز پدیده گردو خاک شهروندان منطقه کاشان بویژه بیمارن قلبی، ریوی و تنفسی هنگام تردد در فضای بیرون از ماسک استفاده کنند.

رئیس اداره هواشناسی کاشان درباره وضعیت دمای هوای کاشان خاطرنشان کرد: دمای هوای کاشان در 24 ساعت گذشته حداکثر دما 42 درجه و حداقل 27 درجه سانتی گراد ثبت شده است.

ارغوانی خاطرنشان کرد: بر اساس پیش بینی ها دمای هوای کاشان در سه روز آینده بین دو تا سه درجه افزایش خواهد یافت و هوای کاشان به 45 درجه سانتیگراد خواهد رسید.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *