• شناسه خبر : 5232

شنیده ها؛ یکی از مدیران اجرایی کاشان بازداشت شده است

شایعات و شنیده ها از بازداشت یکی از مدیران اجرایی شهرستان کاشان حکایت می کند ولی تاکنون واکنشی یا خبر رسمی درباره صحت این موضوع یا تکذیب آن اعلام نشده است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، خبر بازداشت یکی از مدیران اجرایی کاشان در محافل سیاسی، رسانه ای، فضای مجازی و افکار عمومی شهر در حال انتشار است که هنوز هیچ منبعی آن را تایید نکرده است.

هر چند خبر بازداشت این مدیر کاشانی از روز شنبه بدون آوردن نامی از فردی یا مسوولیت وی آن را مرتبط به هفته قبل با برخی اتهامات مالی یا سواستفاده شغلی می دانند که صحت و پاسخ به ابهامات موجود در این موضوع نیازمند اطلاع رسانی صحیح مسوولان ذی ر بط به شهروندان است.

روح الله دهقانی دادستان جدید کاشان حدود دو هفته قبل پس از دریافت حکم انتصابش در مراسم معارفه خود با قاطعیت اذعان داشت که فضای ناامنی برای متخلفان، زمین خواران و مجرمان ایجاد خواهد کرد و حتی روز چهارشنبه با حضور فرماندار و روسای ادارات مسوول از ساخت وسازهای غیرقانونی و موارد زمین خواری در  ابتدای جاده قمصر بازدید میدانی داشت تا نویدبخش تحقق وعده دادستان جدید در مبارزه با متخلفان و مفسدان باشد.

گفتنی است حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در سفر استانی در  آذرماه امسال به استان اصفهان تاکید کرد: این دستگاه برای مبارزه با فساد، جناح، ارتباطات، قدرت و ثروت نمی‌شناسد و در این راه مصمم است و تمام مواردی که به عنوان فساد در اذهان مردم به عنوان دغدغه تبدیل شده است باید به‌صورت منصفانه و عادلانه رسیدگی شود و نتیجه آن را به مردم اطلاع رسانی کنیم تا اذهان عمومی آرام گیرد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *