• شناسه خبر : 5104

استقرار هوای بسیار سرد در منطقه کاشان و آران وبیدگل

رئیس اداره هواشناسی کاشان گفت: بر اساس پیش بینی فصلی تا اواسط بهمن، شرایط نفوذ و ماندگاری توده هوای سرد بر روی مناطق کاشان و آران‌وبیدگل وجود خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عباس ارغوانی افزود: این هوای سرد اکثر مناطق را تحت تاثیر قرار خواهد داد و میانگین دمای هوا بویژه کمینه آن در بیشتر مناطق منطقه کاشان نسبت به بلند مدت 4 تا 8 درجه سانتی گراد کاهش می یابد.

وی یادآور شد: کاهش دمای کمتر از نرمال تا پایان بهمن ماه در منطقه کاشان و آران و بیدگل انتظار می‌رود که شدت این وضعیت طی نیمه‌اول خواهد بود.

ارغوانی تاکید کرد: با توجه به پیش بینی ها تدابیر لازم در منطقه کاشان درخصوص مدیریت حامل های انرژی و کاهش اثرات وقوع یخبندان در معابر شهری، جاده ها و خسارت به تاسیسات متاثر از یخبندان اتخاذ شود.

وی با اشاره به بارش های برف روز چهارشنبه (امروز) در بیشتر نواحی کوهستانی بخش های قمصر، برزک و نیاسر گفت: بر اثر بارش ها مسیرهای رفت و آمد به این مناطق مه آلود و بعضا لغزنده است لذا شهروندان با وسلیه نقلیه مناسب و مجهز تردد کنند.

رئیس اداره هواشناسی کاشان درباره وضعیت دمای هوا در روزهای پایانی هفته جاری افزود: بنابر اطلاعات موجود، در روز پنجشنبه مصادف با سوم بهمن ماه بیشینه دما به 9 درجه و کمینه دما نیز به منفی درجه سانتیگراد همراه با تدریج کاهش ابر و آسمانی نیمه ابری خواهد رسید.

ارغوانی خاطرنشان کرد: روز جمعه آسمانی نیمه ابری از اواخر وقت ابری با بیشینه دما 9 درجه و کمینه دما صفر درجه سانتیگراد خواهد بود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *