• شناسه خبر : 5067

برگزیدگان سومین جشنواره مسابقه نقاشی «آب=زندگی» معرفی شدند

برگزیدگان سومین دوره از جشنواره (مسابقه) نقاشی «آب=زندگی» راه یافته به مرحله کشوری مشخص و آثار آنان برای بررسی به دبیرخانه مرکزی این جشنواره (شرکت مهندسی آبفای کشور) ارسال شد.

مسابقه نقاشی آب =زندگیبه گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفای کاشان با اعلام این خبر گفت: این مسابقه هم‌زمان با آغاز جشنواره فراگیری نخستین واژه”آب” درسال تحصیلی جاری در دو بخش کودک و نوجوان برگزار شد و دانش آموزان دوره ابتدایی و دبیرستان شهرستان کاشان در ۸ موضوع مشخص شده به رقابت پرداختند.

عباسعلی کحال افزود: این دوره از مسابقات با استقبال خوب مدارس و دانش‌آموزان مواجه شد به طوری که 700 اثر به دبیرخانه ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب با اتکا به هنرهای تجسمی عنوان کرد و افزود: بهترین زمان برای آموزش‌های صرفه‌جویی در مصرف آب؛ سنین کودکی است که آموزش‌ها و مهارت‌های ارائه شده در نگرش، رفتار و عملکرد فرد نهادینه‌ می‌گردد.

کحال تصریح کرد: از برگزیدگان این دوره از مسابقات طی مراسمی با اهداء لوح سپاس و پاداش نقدی تقدیر بعمل خواهدآمد.

اسامی دانش آموزان برگزیده(راه یافته به مرحله کشوری) و دانش آموزان دارای اثر شایسته تقدیر و همچنین مدارس قابل تقدیر که بیشترین اثر را به دبیرخانه ارسال نموده اند در پورتال شرکت آبفای کاشان به نشانی:www.abfakashan.ir درج گردیده است.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *