• شناسه خبر : 5046

سارق سریالی تاکسی های کاشان گرفتار پلیس شد

با تلاش ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد شهرستان کاشان سارقی که از داخل خودروهای تاکسی و آژانس های مسافربری سطح شهر کاشان اقدام به سرقت می کرد شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت های متعدد از محتویات داخل خودروهای تاکسی و آژانس های مسافربری در سطح شهر کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ پاسدار علی قربانی افزود: ماموران کلانتری۱۴ ناجی آباد این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارق حرفه ای بنام ” م – ی ” ۳۱ ساله را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

قربانی یادآور شد: طی انجام بازجویی های اولیه بعمل آمده متهم تاکنون به 11 مورد سرقت داخل خودرو در سطح شهر کاشان اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: از تجهیزات ایمنی و قفل های مناسب جهت حفاظت از خودروهای خود استفاده و حتی المقدور از پارکینگ جهت پارک خودرو استفاده کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصه با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند .


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *