• شناسه خبر : 4817

برف روستاهای کاشان را سپیدپوش و جاده ها را لغزنده کرد + عکس

بارش های سنگین و نیمه سنگین برف زمستانی مناطق و روستاهای کوهستانی کاشان را سپبدپوش و مسیرهای رفت و آمد را لغزنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، آغاز بارش برف از بامداد جمعه علاوه بر سپیدپوش کردن روستاها و معابر مناطق کوهستانی بخش های قمصر، برزک، نیاسر و مرکزی موجب مختل شدن ترددها و لغزندگی جاده ها در برخی از مسیرها شده است.

بارش برف موجب لغزندگی جاده ها در ورودی قمصر شده و موجب برخورد چند خودرو، و در برخی مواقع باعث توقف ماشین ها و راهبندان شده است.

همچنین بارش برف در بخش قمصر موجب مسدود شدن محور قزاآن – قمصر شد و هم اکنون اقدمات برف روبی و نمک پاشی توسط عوامل راهداری کاشان برای بازگشایی مجدد مسیر در حال انجام است.

همچنین در جاده برزک از گردنه سعدآباد به طرف روستاهای منطقه سده و آزران بسیار لغزنده گزارش شده است و رانندگان باید با احتیاط کامل و رعایت نکات ایمنی تردد کرده و در صورت امکان از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

جواد مزروعی  مدیر مرکز بحران و حوادث شهرستان کاشان در گفتگو با اهل کاشانم گفت: با توجه به لعزندگی جاده ها به دلیل بارش برف شهروندان از ترددهای غیرضروری در جاده های روستاهای اطراف به ویژه قمصر که لغزنده هستند خودداری کنند.

مزروعی افزود: شهروندانی که علاقه به برف بازی یا لذت بردن از طبیعت زیبای مناطق روستاهای برفی کاشان دارند روز شنبه یه این مناطق سفر کنند.

گفتنی است در کاشان نیز از بامداد امروز بارش باران ها آغاز شده و شرایط نامساعد جوی موجب لغو پروازهای فرودگاه کاشان شده است و بنابر اطلاع اداره هواشناسی این موج بارشی تا اواخر فردا شنبه 21  دی ماه در منطقه به فعالیت خود ادامه خواهد داد و حتی احتمال بارش برف از امشب تا فردا صبح در مناطق کویری کاشان، آران وبیدگل، نوش آباد و مشکات دور از انتظار نیست.

 

                                  قمصر

 

جاده برزک به مسیر آزران

 

                            روستای جوینان

 

نیاسر

 

                                    روستای سادیان

 

                                          روستای آزران

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *