• شناسه خبر : 4666

بخشش قاتل در پای چوبه دار زندان کاشان

رئیس زندان کاشان گفت: با بخشش اولیای دم خانواده مقتول در پای چوبه دار چهارمین زندانی محکوم به قصاص نفس در سالجاری از مرگ نجات یافت.

سیدرضا موسوی روز سه شنبه در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد: قاتل ۳۸ ساله ای که در سال ۹۵ به دنبال اختلافات مالی با مقتول وی را در جاده نوش آباد با سلاح گرم به قتل رسانده بود سحرگاه امروز لحظاتی قبل از اجرای حکم قصاص وی مورد بخشش و عفو اولیای دم مقتول قرار گرفت.

وی افزود: برای بخشش قاتل جلسات متعددی از ماه های قبل تا نیمه شب گذشته برای گرفتن رضایت از خانواده مقتول توسط شورای حل اختلاف زندان کاشان، مددکاران زندان و جمعی از خیران برگزار شد.

رئیس زندان کاشان گفت: با وجود حضور دادستان آران و بیدگل برای اجرای حکم قصاص، اولیای دم که پسر و دو دختر مقتول بودند با ایثار و از خودگدشتگی از حق شرعی و قانونی خود لحظاتی قبل از اجرای حکم قاتل را در پای چوبه دار عفو کردند.

موسوی خاطر با بیان اینکه در سالجاری تاکنون چهار محکوم به اعدام زندان کاشان مورد بخشش اولیای دم  قرار گرفته اند، نشان کرد: در ماه های گذشته سه نفر دیگر پیش از اجرای حکم قصاص توانسته اند مورد رضایت و عفو خانواده مقتول قرار بگیرند.

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *