• شناسه خبر : 4627

برخورد تاکسی با تریلر یک کشته برجای گذاشت

در برخورد تریلر با سواری تاکسی 405 در آزادراه کاشان - نطنز موجب کشته شدن تاکسیران در محل حادثه شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، رئیس جمعیت هلال احمر کاشان افزود:  برخورد یک دستگاه تریلر با سواری تاکسی صبح امروز یکشنبه در ساعت 6 و 34 دقیقه که در کیلومتر 45 آزادراه کاشان اتفاق افتاد که بر اثر شدت تصادف راننده تاکسی در محل جان خود را از دست داد.

سیدمنصور میرابوطالبی افزود: تیم نجات پایگاه شهدای امدادگر کاشان پس از حضور در محل حادثه نسبت به رهاسازی سرنشین سواری تاکسی اقدام کرده و پیکر وی تحویل سازمان دارالسلام این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه ٢ سرنشین تریلر به صورت سرپایی درمان شدند، تصریح کرد: علت حادثه توسط عوامل راهور در دست بررسی می باشد.

میرابوطالبی در پایان به رانندگان توصیه کرد که در رانندگی های طولانی حتما بعد از طی مسافت حدود ٢ ساعت نسبت به استراحت حداقل ١٠ دقیقه ای اقدام کنید.

 


    (0) (0)

    دسامبر 30, 2019

    سلام‌واقعاچقدرگفته شده باسرعت مطمئنه رانندگی کنیدموقع رانندگی موبایل استفاده کنندگان خودراکامل نچرخانیدباکناردستی خود صحبت کنیدواگرخوابتان می آیدحرکت نکنید این مواردوسرعت زیادوسبقت بی جاواقعاچه سودی دارد که بعضی راننده ها انجام می دهندنهایت می خواهیم برویم سرکاریاخانه اگه دیرمان‌ هم شده خوب زودترراه بیفتیم عقده ی سرعت داریدبرویدرالی اگه ازجان خواهم واقعاسیرشدندچرادیگران راهم قربانی می کنندآمارتصادف در ایران و کاشان زیاده وهرتصادف عواقب جسمی روحی وازدست دادن سرپرست خانواده راداردکه خودبعدش سختی های زیادبه وجود می آورد

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *