• شناسه خبر : 4251

جوابیه سازمان حمل و نقل شهرداری کاشان به اهل کاشانم

در پی انتشار گزارشی با عنوان «پس کی نوبت  ما می رسد» در تاریخ 14 آذر در پایگاه خبری اهل کاشانم با موضوع مشکلات اهالی منطقه خزاق برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری کاشان  با ارسال جوابیه ای توضیحاتی درباره موضوعات و سوالات مطرح شده در این گزارش ارائه کرده است.
پایگاه خبری اهل کاشانم ضمن تشکر از  مسوولان سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کاشان که به احترام رسانه و افکار عمومی توضیحاتی درباره این موضوع ارسال کرده است و امیدوار است در سازمان تازه تاسیس حمل و نقل شهری با توجه به تغییرات صورت گرفته در راس مدیریت حمل و نقل شهری شاهد تحولات مثبت در خدمت رسانی مطلوب به شهروندان باشیم. متن کامل این جوابیه بدین شرح است.

جوابیه شهرداری

بسمه تعالی
مدیرمسئول محترم پایگاه خبری اهل کاشانم

با سلام و احترام

به دنبال درج مطلبی با عنوان «پس کی نوبت به ما می‌رسد» در آن پایگاه خبری، پاسخ ذیل برای تنویر افکار عمومی ارسال می‌گردد؛ لذا شایسته است وفق ماده 23 قانون مطبوعات نسبت به درج کامل و دقیق جوابیه در آن رسانه، اقدام مقتضی صورت پذیرد:

با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به نواحی حاشیه‎ای در سال‎های اخیر و افزایش تعداد سرویس‌های ارائه دهنده خدمات، در حال حاضر روزانه 16 سرویس اتوبوس در نوبت‌های مختلف صبح، عصر و شب در حال سرویس‌دهی به شهروندان خزاق هستند؛ بنابراین موضوع بی‌توجهی ناوگان حمل و نقل عمومی به ناحیه‌ای مانند خزاق با واقعیت سازگار نیست.

در مورد عدم انتقال مسافران به خزاق در صورت کمبود مسافر در مبدا یا میانه مسیر نیز باید تأکید کرد که اتوبوس‌ها تا مقصدهای اعلام شده کار جابجایی مسافر(با هر تعداد) را انجام می‌دهند و به هیچ عنوان فرآیند انتقال وابسته به تعداد کم یا زیاد مسافران نیست.

در خصوص موضوع تاخیر سرویس‌های انتقال مسافر نیز باید یادآوری کرد که نظارت بر عبور و مرور سرویس‌ها به صورت مستمر هم از سوی مأموران بازرسی و هم از سوی شهروندان صورت می‌گیرد؛ به گونه‌ای که شهروندان در صورت مشاهده هر گونه قصوری در این زمینه می‌توانند مراتب را با شماره پیامک 20001155 و یا شماره تلفن ۱۳۷ شهرداری و یا مستقیم 55226050 گزارش دهند.تعاملی که در حال حاضر نیز به صورت پیوسته و روزانه در حال انجام است.

شایان ذکر است با وجود تمام مشکلات و تنگناهای اقتصادی، شهرداری در تمام حوزه‌ها به خصوص حوزه حمل و نقل عمومی خود را موظف به ارائه مطلوب‌ترین خدمات به شهروندان می‌داند و علیرغم تمام پیشرفت‌ها و رشد شاخص‌های کمی و کیفی ارائه خدمات، مصمم به تلاش بیشتر برای ارتقای بیش از پیش وضعیت موجود در حوزه حمل و نقل عمومی است و در این مسیر، سازمان، از تمام پیشنهادات و نقدهای سازنده استقبال می‌کند.

 

 

سازمان حمل نقل شهرداری کاشان


    (4) (0)

    دسامبر 12, 2019

    با تشکر از توجه پایگاه خبری اهل کاشانم به مشکلات مردم و همچنین تشکر از پیگیری مسوولان سازمان حمل و نقل، بار و مسافر شهرداری کاشان، لطفا بازرسی ها را افزایش دهید و نظارت کامل داشته باشید و تنها در حد حرف و شعار نباشد. شب گذشته آخرین اتوبوسی که به مقصد خزاق آمده بود بعد از پیاده کردن مسافران در ایستگاه اول میدان را دور زده و به سمت مرکز شهر برگشت. اکنون چه کسی پاسخگوی مسافرانی است که در این هوای سرد در ایستگاه های بعدی منتطر و چشم به راه اتوبوسی بودند که راننده آن با بی مسوولیتی کامل آنها را نادیده گرفته و با پیاده شدن مسافران در یک ایستگاه وظیفه خود را انجام نداده و بازگشته است؟ واقعیت ها همان بود که گفته شد و تعهد مسوولان این سازمان ایجاب می کند که با دفاع بدور از انصاف و عدم رعایت تمامی جوانب صورت مساله را پاک نکنند. شهروندان خزاقی از مدیریت جدید این سازمان انتظار رسیدگی همه جانبه به مشکلاتشان را دارند و امیدوارند که ارائه پیشنهاد مبنی بر تغییر آخرین مقصد تمامی اتوبوس های محدوده راوند به خزاق بلاخره روزی محقق شود. تنها وسیله عمومی در دسترس شهروندان خزاقی اتوبوس درون شهریست، مدیریت جدید سازمان آقای متشکره این مساله بسیار مهم را مدنظر قرار داده و تمام تلاش خود را برای کیفیت بخشی به خدمات رسانی بهتر به مردم منطقه خزاق انجام دهند.

    (4) (2)

    دسامبر 12, 2019

    باسلام اتفاقا تبعیضی که سازمان اتوبوسرانی کاشان بین مناطق مختلف شهرداری قائل میشود در همین جوابیه به خوبی مشهود است باکمی دقت در جدول زمانبندی حرکت اتوبوسها میتوان دید بعد از حرکت 3اتوبوس از مقصد طاهرآباد تنها 1 اتوبوس به سمت خزاق حرکت میکند این درحالی است که فاصله کاشان-خزاق و کاشان -طاهرآباد برابر است

    (2) (2)

    دسامبر 12, 2019

    خدا رو شکر که بعد از سالها دغدغه داشتن درباره ی اتوبوس خزاق،بالاخره حرف دل ما توسط پایگاه خبری اهل کاشانم،زده شد.واقعن ممنونم.من خودم بالای ده سال است که از اتوبوس خزاق برای رفتن به مرکز شهر استفاده میکنم.هرگز سازمان اتوبوسرانی نمیتواند منکر اهمال در مسولیتش باشد چرا که در طول این سالها اینقدر بی نظمی دیده ام که میتوانم یک کتاب بنویسم.هرگز نباید حق به جانب باشین.به جای اینکه از مردم عذرخواهی کنین قیافه ی حق به جانب گرفتین؟ از کدام مسئول حرف میزنید؟وقتی با یکی از همین به اصطلاح مسئولان در مورد بی نظمی ها حرف زدم ،خندید و گفت:اتوبوسها مجهز به جی پی اس هستند؟خب زمانی که اتوبوس در ایستگاه اول مسافر را پیاده میکند و به بقیه ایستگاهها نمیرود،مخصوصا در ساعات پایانی شب،اتوبوسرانی که مجهز به جی پی اس است،چرا راننده رو مواخذه نمیکند که دیگر از این اتفاقها نیفتد؟ کاش در متن فرستاده شده از مردم خزاق معذرت خواهی میکردین و به آینده ای بهتر وعده میدادین... تا کی صبر و تحمل؟؟؟؟؟ سالهاست که انتظار داریم اتوبوسها بیشتر بشن اما همون ساعتی یک بار هستند.واقعا خنده دار است.خزاق منطقه هشت کاشان است اما ساعتی یک اتوبوس دارد.در حالی که بقیه مناطق کاشان در یک ساعت چهار اتوبوس دارند.سالها این رویه تغیر نکرده.واقعا متاسفم.....

    (3) (1)

    دسامبر 12, 2019

    از دقت این دوست عزیزمون در رابطه با یکسان بودن اتوبوسها در تمام مناطق،متشکرم .و با وجود یکسان بودن مسافت،سه اتوبوس در یک ساعت برای یک منطقه و فقط یک اتوبوس برای خزاق...ممنونیم به خاطر این سطح از عدالت!!!!!!!!!!!

    (3) (1)

    دسامبر 12, 2019

    گویی سازمان حمل و نقل فکر کرده مردم خزاق،وقت اضافه برای مزاح با این سازمان رادارند که به جای جواب محکم و مستدل خود را به بی خبری میزند

    (1) (1)

    دسامبر 12, 2019

    ممنونم از مسولان اتوبوسرانی افکار عمومی تنویر شد...... لطفا اقدامات اصلاحی رو آغاز کنین تا به معنای واقعی کلمه،به تنویر برسیم....!!!!!!!! به جای سخنان قلمبه سلمبه،از اعتماد مردم سوء استفاده نکرده و اقدامات لازم را انجام دهید. متشکرم

    محمود
    (0) (0)

    محمود

    سپتامبر 11, 2022

    از بوشهر تا کرمان چند

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *