• شناسه خبر : 4155

روز شلوغ ثبت نام انتخابات مجلس در حوزه کاشان:

آمار داوطلبان کاشان به 34 نفر رسید

با ثبت نام 12 داوطلب در پنجمین روز از نام نویسی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه کاشان و آران وبیدگل تعداد داوطلبانی که ثبت نام خود را نهایی کرده اند به 34 نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسوول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای انتخابات کاشان با بیان اینکه چهار نفر از ثبت نام کنندگان  زن و 30 نفر مرد هستند، افزود: یک نفر از داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، 29 نفر دارای کارشناسی ارشد، سه نفر دارای دکتری و یک نفر نیز دارای تحصیلات حوزی است.

حمیدرضا جوشقانی تصریح کرد: 2 نفر از ثبت کنندگان پزشک، 8 نفر فرهنگی، 11 نفر کارمند، یک نفر استاد دانشگاه، یک نفر روحانی، یک نفر بازنشسته و 10 نفر دارای شغل آزاد  و یا سایر گروه های شغلی می باشند.

وی افزود: ۱6 داوطلب در بازه سنی ۴۰-۳۰سال، 12 نفر ۵۰-۴۱ سال و 6 نفر 60-۵۱ سال قرار دارند.

وی یادآور شد: داوطلبان می توانند برای تسریع در امر ثبت نام از «برنامه ثبت پرسشنامه انتخابات، ویژه تلفن همراه» که بر روی تارنمای وزارت کشور به نشانی اینترنتی www.moi.ir قرار دارد، استفاده کنند.

جوشقانی خاطرنشان کرد: استفاده از این برنامه اختیاری است و با استفاده از این نرم افزار، یک کد رهگیری برای داوطلب ارسال می‌شود که با داشتن این کد رهگیری، فرایند ثبت نام آنها در فرمانداری در کوتاه ترین زمان انجام خواهد شد.

همچنن با نام نویسی 11 داوطلب در پنجمین روز از ثبت نام انتخابات مجلس یازدهم در حوزه شهرستان نطنز و بخش قمصر کاشان تعداد ثبت نامی های این حوزه با رشد دو برابری به تعداد 22 نفر رسید.

داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره¬ مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل از ۱۰ الی ۱۶ آذر ماه سال‌جاری می‌توانند با همراه داشتن مدارک به وزارت کشور و فرمانداری ویژه شهرستان کاشان مراجعه کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *