• شناسه خبر : 3580

اعتراض ساکنان خیابان زیارتی نصب دکل مخابراتی را متوقف کرد

اعتراض اهالی یکی از کوچه های خیابان شهید زیارتی کاشان به نصب یک دکل مخابراتی در یکی از منازل این محل موجب تجمع و شکایت ساکنان آن شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، توافق اداره مخابرات کاشان با مالک یکی از منازل خیابان زیارتی مبنی بر نصب یک دکل مخابراتی موجب اعتراض و نارضایتی همسایگان و ساکنان این محل شد که با امضاء استشهادیه محلی خواستار رسیدگی به این موضوع توسط فرمانداری کاشان شدند.

عباسعلی قپانی پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان در این باره در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: پس از مخالفت شهروندان برای نصب دکل مخابراتی در یکی از کوچه های خیابان زیارتی از اداره محیط زیست و دانشگاه علوم پزشکی کاشان برای بررسی اینکه آیا این اقدام برای سلامتی اهالی مضر است یا نیست استعلام گرفته ایم.

وی با بیان اینکه فرمانداری کاشان رسیدگی به حقوق شهروندان را از وظایف خود می داند، افزود: تا زمانی که جواب استعلام های ما از ارگان های ذی ربط داده نشود عملیات نصب این دکل مخابراتی متوقف خواهد بود.

قپانی پور در ادامه تصریح کرد: اداره مخابرات کاشان با استناد به یکی از نامه های قبلی دادستان کاشان نسبت به نصب این دکل مخابراتی اقدام کرده که این کار تخلف است زیرا باید قبل از اقدامی پاسخگوی درخواست های شهروندان بود.

معاون فرماندار کاشان یادآور شد: در نقاط ایران ادارات مخابرات برای پوشش آنتن دهی مناسب خطوط اقدام به نصب دکل های مخابراتی می کنند و هیچ جایی در مواجه با این موضوع مستثنی نیست.

قپانی پور خاطرنشان کرد: : با توجه به درخواست های مردمی و رفع نگرانی های اهالی خیابان زیارتی استثنائا عملیات نصب این دکل متوقف شده تا پس از اعلام نتیجه استعلام های فرمانداری درباره این موضوع تصمیم گیری شود.


    (0) (0)

    نوامبر 5, 2019

    دکل های مخابراتی تشعشات بسیار خطرناکی برای سلامت مردم مخصوصا بیماران قلبی - زنان باردار و کودکان دارد متاسفانه مسئولین مخابرات شهرستان بدون درنظر گرفتن مخاطرات این دکل ها و فقط برای پرکردن جیب خودشان با بالابردن سرعت اینترنت و دریافت هزینه های به اصطلاح خدمات رسانی به مردم هم باعث ضرر مالی و از آن بدتر ضرر جانی برای مردم می شوند که اگه به فکر خدمات رسانی به مردم هستند سرعت اینترنت را با دکل های ماهواره ای باید ارتقا بدهند نه دکل های مخابراتی که البته در آنصورت پول از جیب خودشان در می آید که به صلاحشان نیست ..........حال چرا بعضی ها با اینهمه پیشرفت علمی از این مسائل آگاه نیستند و برای کسب درآمد با این ادارات همکاری می کنند جای سوال و بسی تاسف است ؟؟ مردم خ زیارتی الان چند ماه است که درگیر این موضوع هستند و بارها حتی بانیروی انتظامی درگیر هم شده اند و برادران عزیزمان در نیروی انتظامی با مفتول های آهنی درب خانه های همسایه های معترض را بسته اند تا از خونه بیرون نیایند و دکل به راحتی توسط پیمانکاران نصب گردد . هم اکنون که دستور توقف صادر شده است امید داریم مسئولینی که قراراست برای ادامه کار تصمیم بگیرندفقططططط خودشان را جای مردم بگذارند

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *