• شناسه خبر : 3461

بر اثر برخورد پراید با یک دستگاه ون:

یک کشته و 13 مجروح در محور قم- کاشان

در اثر برخورد یک دستگاه پراید با یک دستگاه وَن در محور قدیم کاشان  -قم یک تن جان باخت و 13نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسين پور قيصري گفت: ماموران پليس راه “کاشان-قم” روز گذشته در پي تماس تلفني شهروندان با مركز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يك تصادف فوتي در محور قم مطلع و بلافاصله براي بررسي موضوع در محل حاضر شدند.

وي افزود: در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، خودروی وَن که در مسير جنوب به شمال در حال حركت بود با یک دستگاه پرايد تصادف کرده كه در اثر اين حادثه، راننده پرايد در دم جان خود را از دست داد و مجروحان حادثه نیز توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان علت وقوع این حادثه را عدم رعايت حق تقدم از سوی راننده پراید عنوان و به رانندگان توصیه کرد از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی خودداری و هنگام وارد شدن از راه فرعی به اصلی حق تقدم را رعایت کرده و جوانب احتیاط را در نظر بگیرند.

به گفته رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان در این حادثه 13 نفر مجروح شدند که 10نفر آن ها سرنشینان خودرو وَن و 3 نفر دیگر نیز سرنشینان خودرو پراید بودند.

سید منصور میرابوطالبی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه را امدادگران هلال احمر و کارشناسان مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل کردند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *