• شناسه خبر : 3305

پس از چهارمین باخت متوالی تیم فوتسال آرنوش کاشان رخ داد:

پرتاب گاز اشک آور برای متفرق کردن تماشاگران کاشانی

تیم فوتسال آرنوش کاشان در حالی چهارمین شکست متوالی خود را در لیگ دسته یک متحمل شد که ماموران نظم دهنده این دیدار برای متفرق کردن تماشاگران معترض به تیم داوری در پایان بازی از گاز اشک آور استفاده کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، در پنجمین هفته لیگ دسته یک فوتسال عصر پنجشنبه تیم آرنوش کاشان در سالن ورزشی تختی میزبان تیم شهرداری قرچک بود که با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد.

در این دیدار پر حاشیه نماینده کاشان در نیمه اول با دو گل «وحید نجفیان» با پیروزی 2 بر 1 به رختکن رفت ولی در نیمه دوم با دریافت سه گل  و شکست 4 بر 2 چهارمین باخت متوالی خود را در این رقابت ها کسب کرد.

تنش ها و اعتراضات به نحوه قضاوت دواران باعث ورود تماشاگران در پایان این دیدار به داخل زمین بازی شد که نیروهای نظم دهنده این مسابقه برای کنترل و متفرق کردن آنها اقدام به استفاده از گاز اشک آور کرد.

مسابقات لیگ دسته فوتسال کشور با حضور ۲۱ تیم در دو گروه برگزار می شود که محصولات غذایی آرنوش کاشان در گروه دوم این مسابقات با تیم های شهرداری ساوه، سفیرگفتمان تهران، شهرداری رشت، خالص سازان زنجان، گهر زمین سیرجان، پاس البرز، نماسازان ساحل آبادان، پاسارگاد شهرکرد، کراپ قزوین و فودکای تهران همگروه است.

 

 

 


    (0) (0)

    اکتبر 24, 2019

    😂😂😂😂😂

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *