• شناسه خبر : 328

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان:

علیرغم ضعف های موجود، احداث زیرگذر مدخل شهر صحیح است

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: شاید احداث زیرگذر مدخل شهر کاشان ضعف هایی داشته باشد اما با تجارب و جمع بندی های من با توجه به شاکله کلی طرح، معتقدم اجرای آن صحیح است.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، “عبدالله کیانی” پس از پایان نشست شورای ترافیک شهرستان کاشان با موضوع زیر گذر مدخل شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز یک سری اطلاعات و ابهاماتی بیان شد که مشاور با توجه به بررسی های جامع خود باید پاسخ می داد.

عضو شو رای ترافیک استان اصفهان افزود: در این نشست تصمیم بر این شد که روی سوالات شورای شهر باید بحث تخصصی صورت بگیرد بنابراین بعد از یک هفته بررسی مجددا با تشکیل جلسه شورای ترافیک شهرستان کاشان نظرات کارشناسان جمع بندی تا با پاسخ روشن مشاور نتیجه اجرای آن نهایی شود.

کیانی درباره پیشنهاد توقف این پروزه تا نظر نهایی کارشناسان گفت: شورای ترافیک استان اصلا در اجرای طرح دخالت نمی کند و تنها به به مباحث فنی آن نظارت دارد، بنابرای برای اجرا یا توقف آن شهردار و شورای شهر کاشان باید خودشان به جمع بندی برسند.

وی درباره پاسخ به این سوال که آیا این طرح در شورای ترافیک استان اصفهان تصویب شده است، اظهار داشت: من در جریان ریزکاری ها نیستم اما این طرح جدیدا نیز در شورای ترافیک استان مطرح نشده است به نظر من امروز اولین بار بود که درباره آن صحبت شد.

کیانی خاطرنشان کرد: قاعدتا زمانی کل طرح هایی که داخل هر شهرستان می خواهد اجرا شود باید در شورای ترافیک شهرستان تایید شود اما بعد قانون مصوب کرد که طرح های کلان و زیر بنایی باید در شورای ترافیک استان تایید و تصویب شود.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *