• شناسه خبر : 3066

شیرینی سوهان قم زیر دندان کاشانی ها:

منصوری شاد کاشان قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شد

تیم فوتسال منصوری شاد کاشان با اقتدار قهرمان لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، تیم فوتسال منصوری شاد کاشان در سومین و آخرین دیدار خود در لیگ برتر نوجوانان کشور با برتری 4بر 2 مقابل نماینده قم و کسب سه امتیاز این دیدار با اقتدار بر سکوی قهرمانی این مسابقات ایستاد.

این دیدار که عصر یکشنبه در سالن شهدای بسیج کاشان برگزار شد تیم سوهان سیمای محمد قم توانست در نیمه اول با برد یک بر صفر پیروز به رختکن برود .

نماینده کاشان که برای کسب جام قهرمانی به یک مساوی نیاز داشت در نیمه دوم با یک بازی برتر و مقتدرانه توانست با نتیجه 4 بر 2 برنده شود تا با کسب سه امتیاز این بازی و در مجموع 9 امتیاز جشن قهرمانی بگیرد.

مسابقات لیگ برتر فوتسال نوجوانان کشور با حضور 12 تیم برگزار گردید که پس از پایان مرحله گروهی تیم های غدیر اقلید، شهرداری ساوه، سوهان محمد سیمای قم و منصوری شاد کاشان به مرحله نهایی راه یافتند.

تیم فوتسال منصوری شاد در این مرحله با سه برد متوالی مقابل حریفان خود و با نتایج 2 بر صفر مقابل نماینده فارس، 4 بر صفر مقابل نماینده ساوه و برد 4 بر 2 در برابر نماینده قم و کسب 9 امتیاز قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور شود.

تیم های منصوری شاد کاشان، سوهان محمد سیمای قم، غدیر اقلید فارس بترتیب عناوین اول تا سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور را به خود اختصاص دادند.

اسامی بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال نوجوانان منصوری شاد کاشان به شرح ذیل می باشد:
میلاد رجب زاده، امیررضا بهروزی، حمیدرضا عابدی، امیرحسین خبازی، آرمین برز، علیرضا شجری، حسین یعقوبی، حسین جانی پور، ماکوان محمدی، علیرضا گندمکار، حمیدرضا حبیب الهی، متین بوستانچی، علیرضا کفاشی، ابوالفضل هاشمیان، عارف خلیلی، عرفان خلیلی؛ مدیرعامل:ابوالفضل منصوری شاد، سرپرست: علیرضا راگردی، مربی: علیرضا کمالی، کمک مربی:رضا تابش، تدارکات:مصطفی بن رودی


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *