• شناسه خبر : 2999

مسیر میدان منتظری تا میدان زجاجی چهار ماه مسدود شد

معاون حمل ونقل و ترافيک شهرداری کاشان از ممنوعيت تردد وسايل نقليه از ميدان شهيد منتظری (اکسپورت)به ميدان شهيد زجاجي و تعیین مسیرهای جایگزین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از ور ابط عمومی شهرداری کاشان حمیدرضا بخشنده‌فر افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندي پروژه زير گذر به منظور اجراي شمع‌ها و احداث پل و عرشه آن به روش تاپ-داون در ميدان منتظري و پس از هماهنگي با پليس راهور شهرستان، به مدت حدود چهار ماه تردد وسايل نقليه از سمت ميدان شهيد منتظري به ميدان شهيد زجاجي ممنوع است.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند براي تردد بر اساس تابلوهاي راهنماي مسير و با رعايت سرعت مطمئنه از مسيرهاي جايگزينی كه ايمني آنها تأمين شده،استفاده كنند.

معاون حمل ونقل و ترافيک شهرداری همچنین از شهروندان کاشانی خواست نظرات پيشنهادي و مشورتي خود در اين خصوص را از طريق سامانه ١٣٧ اطلاع‌رساني کنند.

بخشنده‌فر در پایان با تقدیر از همراهی شهروندان در اجرای بزرگ‌ترین پروژه ترافیکی شهر، ضمن پوزش از همشهریان بابت تحمل برخی محدودیت‌های عبور و مرور، سعه صدر بیش از پیش آنان در خصوص تمهیدات ترافیکی اندیشیده شده برای انجام هر چه بهتر و سریعتر این پروژه را تقاضا کرد.

گفتنی است در این خبر ارسالی شهرداری کاشان نام مسیرهای جایگزین خیابان مسدود شده به شهروندان و رانندگان اطلاع رسانی نشده است.


    محمدطاها
    (0) (1)

    محمدطاها

    اکتبر 12, 2019

    لطفا به شهردار بفرمایند بجای خرج اضافه به فکر مسیلها وپل های رودخانه‌ها باشد که اگر ترسالی داشتیم از خونه و زندگی خود فرار نکنیم وشهردار هم شهر را با میدان جنگ اشتباه نگیرد سر کوچه وخیابان هارو خاکریز بزنه

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *