• شناسه خبر : 2780

نقدی با شهرداری قمصر خداحافظی کرد/ سرپرست جدید بعد از 11 روز معرفی شد

پس از گذشت 11 روز از حواشی و ابهامات موجود مبنی بر داشتن اعتبار و وجاهت قانونی شهردار قمصر بالاخره اعضای شورای این شهر سرپرست جدید شهرداری را معرفی کردند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، با توجه به عدم تمدید ماموریت «رضا نقدی» و بازنشسته شدن ایشان و با توجه به نامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان صبح روز پنجشنبه اعضای شورای شهر قمصر در پنجاه و پنجمین نشست خود «حسن پرآبی» را به عنوان سرپرست شهرداری قمصر معرفی کردند.

شایان ذکر است در تاریخ ۱۰ شهریور ماه نامه ای با امضا مدیرکل آموزرش و پرورش استان اصفهان به استانداری ارسال می شود که مخالفت خود را با تمدید ماموریت رضا نقدی شهردار قمصر اعلام کرده و وی را بازنشسته معرفی می کند.

پس از ار سال این نامه تلاش هایی از سوی شورا و شهرداری قمصر برای تمدید ماموریت رضا نقدی با استناد به ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری و پیگیری از استانداری اصفهان آغاز می شود تا بدین صورت شهردار جدید در مهلت قانونی معرفی نشود.

در نامه مورخ شش مهرماه مدیرکل امور اداری و مالی استانداری اصفهان در نامه ای درباره موضوع بازنشستگی رضا نقدی شهردار قمصر اعلام می کند “اداره کل آموزش و پرورش استان با استناد به دستورالعمل های وزارت آموزش و پرورش تاریخ بازنشستگی نامبرده را از 16 اردیبهشت به آخر شهریور موکول کرده است و با توجه به احراز شرایط بازنشستگی نامبرده عدم امکان تمدید ماموریت مشارالیه امکان پذیر نیست.”

با توجه به نامه صریح و آنی مدیرکل امور اداری و مالی استانداری اصفهان و اتنتشار خبری در روز هشتم مهرماه در پایگاه خبری اهل کاشانم با عنوان «آیا شهردار قمصر وجاهت قانونی دارد؟» (اینجا)  بالاخره صبح امروز پنجشنبه یازدهم مهر اعضای شورای شهر قمصر از زحمات رضا نقدی تجلیل کرده و حسن پرآبی را به عنوان سرپرست شهرداری تا اطلاع ثانونی تعیین می کنند.

گفتنی است حسن پرآبی کارمند شهرداری قمصر است که برای سومین بار به عنوان سرپرست موقت شهرداری قمصر منصوب می شود.

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *