• شناسه خبر : 2705

در شش ماه نخست سالجاری:

انجام 216 عمل آنژیوپلاستی و 806 آنژیوگرافی در بیمارستان بهشتی کاشان

سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان، از انجام 216 مورد عمل آنژیوپلاستی و 806 مورد عمل آنژیوگرافی در این بیمارستان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه، محمد رضا شریف ضمن گرامیداشت هفتم مهرماه روز جهانی قلب، با اشاره به بستری شدن بیش از 2100 بیمار قلبی در این مدت گفت: در چند دهه گذشته بیماری‌های قلبی شایع‌ترین علت مرگ و میر در دنیا و نیز کشور ما بوده است.

وی افزود : از ابتدای سال تا کنون، 47 بیمار تحت عمل جراحی تعبیه باطری و تعداد 122 مورد آنالیز باطری و ICDانجام شده است.

مدیر گروه قلب دانشگاه نیز، از انجام بیش از 1000 مورد تست ورزش ، 4300 مورد اکو کاردیوگرافی ، بیش از 43 هزار نوار قلب برای بیماران بستری و بیش از 2600 نوار قلب برای مراجعین سرپایی برای بیماران قلبی در این مدت خبر داد .

حسن رجبی مقدم تصریح کرد: تمام بیمارانی که با درد حاد قلبی به بیمارستان مراجعه می کنند، بدون انتظار و اتلاف وقت توسط پزشک کشیک، مورد معاینه قرار گرفته و تحت درمان متناسب با شرایط قرار می گیرند.

وی یادآور شد: بیش از 400 بیمار قلبی توسط پزشکان متخصص قلب و عروق در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی این مرکز در 6 ماهه اول سال 98 ویزیت و معاینه شده اند.

رجبی مقدم، ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه، خواستار حمایت پایدار و مستمر در جهت تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز و فعال شدن مجدد بخش جراحی قلب و پذیرش دستیار قلب شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *