• شناسه خبر : 2580

اهالی روستای آزران خواستار حل مشکل رفت وآمد خود به شهر شدند

جمعی از ساکنان روستای آزران بخش برزک کاشان از مسوولان درخواست کردند تا شرایطی برای فعالیت یک مینی بوس یا وسیله نقلیه مناسب برای رفت وآمد اهالی این روستا به شهر را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، اهالی روستای آزران با ارسال متنی به این پایگاه خبری یادآور شدند که از تاریخ شش اردیبهشت سالجاری مینی بوس خط آزران -کاشان به دلیل حادثه تصادف به فعالیت خود خاتمه داده است و تاکنون هیچ وسیله ی نقلیه ای جایگزین آن نشده و مسافران نوبت صبح روستا با بلاتکلیفی روبرو هستند.

در ادامه این متن ارسالی آمده است که اهالی روستای آزران برای انجام امور روزمره، امرار معاش، انجام کارهای اداری، خرید و فروش، مراجعه به پزشک به صورت روزانه و تردد دانش آموزان و دانشجویان و کارگران فصلی با مشکل روبرو هستند.

عدم امکان استفاده از سرویس روستاهای دیگر به دلیل پیش رو بودن فصل سرما و بارندگی، به خطر افتادن امنیت اهالی روستا برای رفت و آمد با ماشین های بین راهی و خودروهای شخصی، هزینه های بسیار بالای کرایه ها در وضعیت اقتصادی موجود از دیگر مشکلات مردم آزران به دلیل نبود وسایل نقلیه مناسب برای آنها بیان شده است.

سعید سعادت دهیار روستای آزران درباره این درخواست در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار کرد: واقعیت این است که به دلیل نبود مسافر کافی و با توجه به هزینه های بالا کمتر راننده مینی بوس حاضر می شود در مسیر 80 کیلومتری روستای آزران به کاشان اقدام به جابه جایی مسافر کند.

وی افزود: پیگیری های انجام داده ایم تا بتوانیم یک تاکسی خطی بصورت دائم برای این مسیر که متعهد به جابه جایی مسافران باشد را برای اهالی روستای آزران فراهم کنیم.

وی با اشاره به سکونت 700 نفر در نیمه دوم سال در این روستا گفت: بیشتر برای جابه جایی مسافران در صبح مشکل داریم ولی برای دو روز آخر که جمعیت بیشتری در روستا هستند مینی بوس برای جابه جایی مسافران در ساعات مشخص فراهم شده است.

سعادت خاطرنشان کرد: مشکلی برای جابه جایی محصلان در شروع سال جدید تحصیلی در روستای آزران نداریم زیرا در این روستا مدرسه ابتدایی وجود دارد و دانش آموزان مقاطع بالاتر که تعداد آنها 22 نفر است برای حضور در مدراس برزک سرویس ثابت دارند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *