• شناسه خبر : 2554

زنگ مهر در کاشان نواخته شد

68 هزار دانش آموز کاشانی به مدرسه رفتند + تصاویر

همزمان با نواختن زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید حدود 68 هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در 417 مدرسه در شهرستان کاشان به سر کلاس درس رفتند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در آیین بازگشایی مدارس و افتتاح مدرسه خیّرساز زنده‌یاد حاج سیداحمد لاجوردی و پسران اظهار کرد: تعداد ۸۵۶ کلاس ابتدایی، ۴۸۰ کلاس متوسطه اول و ۲۶۷ کلاس متوسطه دوم برای ورود ۶۸ هزار نفر دانش‌آموز در روز نخست مهرماه سال تحصیلی 98-99 آماده و ساماندهی شده‌ است.

وی از بهره برداری از 11 پروژه آموزشی در مناطق مختلف کاشان در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: تمام این طرح ها با مشارکت و حضور خیرین ساخته می شود به گونه ای که امسال به طور میانگین از هر 15 روز یک پروژه در حوزه آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد.

مقنی خاطرنشان کرد: سال های قبل از فرسوده بودن 60 درصد از مدارس کاشان سخن می گفتند که امروز این آمار با حضور خیرین مدرسه ساز به 30 درصد رسیده است.

شایان ذکر است همزمان با نواختن زنگ مهر مدرسه خیرساز زنده یاد حاج سید احمد لاجوردی و پسران در مساحت 3904 متر مربع، 9 کلاس در س، آزمایشگاه، کتابخانه، یونیت دندانپزشکی، سالن ورزشی چند منظوره، سایت کامپیوتر با هزینه بالغ بر 5 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

 

        

 

     

 

      

 

 

 

 

 


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *