• شناسه خبر : 253

اخبار کوتاه کاشان

مروری اجمالی بر مهمترین اخبار روز کاشان

هشدار جهادکشاورزی کاشان در خصوص سودجویی برخی دفاتر

سرپرست طرح و برنامه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کاشان گفت : متاسفانه برخی از دفاتر در شهرستان کاشان اقدام به ثبت نام متقاضیان دریافت تسهیلات در بخش کشاورزی نموده و با گرفتن مبالغ زیادی قول پرداخت تسهیلات را به آنان می دهند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، عاطفه السادات جلال زاده اظهار داشت: دریافت مبالغ غیرمتعارف از متقاضیان توسط اینگونه دفاتر به هیچ وجه مورد تایید این مدیریت نبوده و علاقمندان به دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به واحد طرح و برنامه جهاد کشاورزی ضمن دریافت اطلاعات لازم ، از چگونگی ثبت نام در سامانه های مربوطه اطلاعات دقیق و مطمئن را دریافت نمایند.
جلال زاده خاطرنشان کرد: عناوین تسهیلات بخش کشاورزی شامل کشت گل محمدی، کشت زعفران، کشت گیاهان دارویی و کشت گلخانه ای می باشد که متقاضیان در صورت داشتن شرایط دریافت می توانند از آن بهره مند شوند.

***

انتشار دومین شماره دوفصلنامه هنرهای صناعی ایران دانشگاه کاشان

دومین شماره دوفصلنامه هنرهای صناعی ایران از سوی گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه کاشان منتشر شد.
در این شماره از مجله مقالاتی با موضوع های “تحلیل هندسی وتناسبات پنجره های ارسی ها (نمونه موردی: هفت ارسی خانه های کاشان)”، “مطالعه طرح والگوی پارچه های زربفت دوره صفوی ( مطالعه موردی طراحی نقش انسان)”، ” بازسازی افق انتظار صراحی در عصر صفوی”، “مقایسه میان خرمهره در ایران و آثار مشابه آن در مصر باستان” و “بررسی ویژگی های هنری و نمادین پنج جقه سلطنتی قاجار موجود در خزانه جواهرات ملی ایران ” و ” تحلیل معنای قالیچه تصویری بختیاری با روش آیکونولوژی پانوفسکی ” به چاپ رسیده است.
عباس اکبری مدیر مسوول، دکتر امیر حسین چیت سازیان سردبیری، ابوالفضل عرب بیگی مدیر داخلی و دکتر محمدرضا غیاثیان مدیر هنری دوفصلنامه هنرهای صناعی ایران هستند.

***

برگزاری کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در کاشان

معاون اجتماعی سپاه کاشان از برگزاری کارگاه های آموزشی تحکیم بنیان خانواده در کاشان به صورت ماهانه خبر داد.
سروان حسین آرامش در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم اظهار داشت: کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده به صورت ماهانه و در روزهای جمعه با محورهای آموزشی حقوق و وظایف زن و مرد، نقش آرامش در زندگی، نقش اخلاق در زندگی، شناخت زوایای روحی زن و مرد، نقش کارکردهای دین در زندگی، سبک زندگی اسلامی، راهکارهای اصلاح همسر و تربیت دینی فرزندان در حسینیه شهدای پاسدار ناحیه مقاومت بسیج کاشان برگزار خواهد شد.
آرامش با بیان اینکه این کارگاه آموزشی از ساعت 9:30 صبح جمعه 24 خرداد با حضور حجت الاسلام دهنوی کارشناس صدا و سیما آغاز می شود، افزود: علاقه مندان می توانند از سه طریق مراجعه حضوری به کلیه پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج کاشان، دفتر اتحادیه کانون های فرهنگی واقع در میدان امام خمینی (ره) و یا ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره 09361621227 نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *