• شناسه خبر : 2475

معاون فرماندار کاشان اعلام کرد:

ممنوعیت تردد دانش آموزان با موتورسیکلت به مدارس

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان با تاکید بر نظارت والدین به نحوه تردد دانش آموزان گفت: با توجه به تجربیات سنوات قبل دستگاه های متولی موظف شده اند با جدیت از تردد دانش آموزان با موتورسیکلت و سرویس های غیرمجاز به مدارس جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، علیرضا چله دوان در نشست ستاد مهر شهرستان کاشان اظهار کرد: خدمات سازمان اتوبوسرانی طبق سنوات قبل نسبت به جابجایی دانش آموزان به برخی روستاهای نزدیک شهر کاشان واقع در بخش مرکزی برقرار خواهد بود.

وی با تاکید به نصب سرعت کاه ها مقابل مدارس و در نقاط پرتردد شهر افزود: برای کاهش خطر تصادف عابرین پیاده به ویژه دانش آموزان، شهرداری با هماهنگی و همکاری پلیس راهور نسبت به شناسایی و نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خط کشی معابر در نقاط حادثه خیز اقدام خواهد کرد.

چله دوان ایجاد هماهنگی بین بخشی و کسب آمادگی حداکثری دستگاه های اجرایی درفصل بازگشایی مدارس را از اهداف اصلی تشکیل ستاد مهر دانست و گفت: انتظار می رود همزمان با بازگشایی مدارس کلیه مسئولین شهرستان با بهره گیری از ظرفیت های موجود و تجربیات راه گشای گذشته زمینه بازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس را فراهم کنند.

گفتنی است در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، بر اساس ابلاغیه معاونت عمران و توسعه امورشهری و روستایی وزارت کشور، نخستین جلسه ستاد مهر شهرستان کاشان به ریاست معاون هماهنگی امورعمرانی فرمانداری کاشان و با حضور روسا و نمایندگان دستگاه های اجرایی ذی ربط برگزار شد.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *