• شناسه خبر : 2357

صادرات ۲۶۵ میلیون دلاری کاشان به ۱۹ کشور

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کاشان از صادرات غیرنفتی به میزان 265 میلیون و 800 هزار دلار از این شهرستان در سالجاری به 19 کشور خارجی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسعود خاندایی در نشست خبری با اصحاب ر سانه افزود: صادارت غیرنفتی در کاشان در حالی امسال 75 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته اکه مجموع صادرات این شهرستان در سال گذشته 220 میلیون دلار بوده است

وی با بیان اینکه صادرات غیر نفتی کاشان به 19 کشوهای خارجی صادر می شود، افزود: این صادرات در 17 نوع کالا با توجه به آمار ثبت شده در این شهرستان است.

وی یادآور شد: شهرستان کاشان از نظر میزان سرمایه گذاری در بخش صنعت در بین استان های کشور در رتبه 22، از نظر آمار اشتغال رتبه 24 و از نظر تعداد مجوزهای صادر شده در بخش صنعت رتبه 27 را به خود اختصاص داده است.

خاندایی با اشاره به فعالیت ۱۲۰ واحد معدنی شامل سنگ، کانی‌های فلزی و غیرفلزی در کاشان تصرح کرد: سالانه 200 نوع محصول در سه شهرک صنعتی، چهار ناحیه و هشت منطقه صنعتی این شهرستان تولید و صادر می شود.

معاون فرمانداری کاشان از سهم 30 درصدی اشتغال زنان در این شهرستان خبر داد و افزود: 33 درصد نیروهای موجود در بازار کار کاشان را افراد غیربومی تشکیل می دهند.

خاندایی خاطرنشان کرد: 78هزار نفر آمار بیمه شدگان تامین اجتماعی کاشان است که با خانواده های آنها این جمعیت به 250 هزار نفرمی رسد..


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *