• شناسه خبر : 2304

اقدام عجیب کشتی گیر کاشانی در سالن مسابقات استان

کشتی گیر کاشانی در اقدامی عجیب با در دست گرفتن بنر اعتراضی در سالن مسابقات کشتی استان اصفهان نسبت به خط خوردن نامش از اعزام به این رقابت ها واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مسابقات انتخابی کشتی بزرگسالان کاشان با حضور 28 کشتی گیر در 10 وزن در هشتم شهریور ماه در باشگاه ورزشی پهلوان موحد لتحر برگزار شد و نفرات برتر برای اعزام به مسابقات استانی انتخاب شدند.

در وزن 65 کیلوگرم رشته کشتی آزاد در حالی که امیرحسین سعادت در بین سه نفر قهرمان کاشان شده بود با نظر مسوولان هیات کشتی فردی دیگری به جای او به مسابقات استانی اعزام شد تا موجب حضور این کشتی گیر در سالن مسابقات در اصفهان و اعلام اعتراض خود مبنی بر این تصمیم با در دست گرفتن یک بنر شود.

امیرحسین سعادت در گفتگو با پایگاه خبری اهل کاشانم درباره این موضوع گفت: یک سال برای انتخاب شدن برای مسابقات استانی تمرین کردم و با وجود قهرمانی در وزن 65 کیلوگرم مسابقات شهرستان بدون هیچ اطلاعی و بنابر صلاحدید مسوولان هیات کشتی کاشان فرد دیگری را به جای من به این مسابقات اعزام کردند.

وی افزود: مسوولان هیات کشتی کاشان به جای من یک نفر از رده جوانان برای کسب تجربیات بیشتر را به مسابقات استان اعزام کردند ولی این رقابت ها مخصوص رده بزرگسالان بود.

وی یادآور شد: اگر هیات کشتی کاشان تصمیم بر اعزام نفرات خودش را داشت چرا مسابقات انتخابی برگزار کردند و یا در نهایت می توانستند با برگزاری یک مسابقه بین من و فرد مورد نظرشان یا بر اساس آزمون های آمادگی جسمانی تصمیم بگیرند.

وی تصریح کرد: وقتی کسی جوابگو پیگیری های من برای موضوع نشد با نوشتن بنری و حضور در سالن مسابقات کشتی استان اصفهان که روز جمعه در اصفهان برگزار شد اعتراض خود را به گوش مسوولان ورزش استان و هیات کشتی کاشان رساندم.

این کشتی گیر کاشانی خاطرنشان کرد: در زمان در دست گرفتن این بنر فردی از مسوولان سالن مسابقات قول پیگیری این موضوع را داد تا من از ادامه کارم منصرف شدم ولی چه فایده که دیگر این مسابقات تمام شد و من نمی توانم در آن رقابت کنم.

سعادت با بیان اینکه از سال 81 در رشته ورزشی کشتی فعالیت می کنم، گفت: این ورزش در کاشان تاکنون نتوانسته حرفی برای گفتن در میادین ورزشی داشته باشد به گونه ای که در شهر 350 هزاری نفری تنها 28 نفر در 10 وزن در کشتی آزاد رقابت می کنند.


دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *