• شناسه خبر : 2266

شرکت تعاونی توسعه و عمران در روستای قزاآن تاسیس می شود

شرکت تعاونی، توسعه وعمران روستای قزاآن در راستای فعالیت های عمرانی و ایجاد عدالت اجتماعی و اقتصادی برای اهالی این روستا تاسیس می شود.  

نماینده هیئت موسس شرکت  تعاونی؛ توسعه و عمران روستای قزاآن درگفت و گو با پایگاه خبری اهل کاشانم گفت: این شرکت با هدف تسریع در رشد وتوسعه روستا، هدایت منابع مردمی به بخش های تولیدی، بسترسازی برای ورود بخش های تعاونی و خصوصی به فعالیت های اقتصادی و انجام طرح هایی که به دلیل افزون زا بودن آن،امکان واگذاری به بخش خصوصی وجود ندارد تشکیل می شود.

مهدی فلاح قزاآنی تصریح کرد: پیرو درخواست های مکرر اهالی قزاآن و با توجه به پتانسیل های این روستای برای پیشرفت و آبادانی بیشتر و درراستای اشتغال زایی و افزایش سرمایه مردم پس از مشورت و تبادل نظر تصمیم بر تشکیل شرکت تعاونی،توسعه و عمران روستای قزاآن شد.

فلاح با تاکید بر عام المنفع بودن این طرح و توسعه پایدار افزود: برند سازی محصولات کشاورزی ، ایجاد دهکده سلامت ملی و جهانی با روش های علمی و اصولی همچنین فعالیت در مسیر عمران و آبادی روستا، مالکیت و مدیریت در فعالیت های بنگاه های اقتصادی مربوط ازقبیل شبکه آب شرب و کشاورزی، مسکن و راهسازی روستا و طرح های گردشگری و بوم گردی جهت جذب گردشگران خارجی و داخلی از جمله اهداف بلند مدت شرکت تعاونی ،توسعه و عمران روستای قزاآن است.

وی یادآور شد: جهت تحقق عدالت اختماعی، اقتصادی و پیشگیری از تمرکز سهم در دست افراد خاص برای هر فرد قزاآنی فقط یک سهم در نظر گرفته شده است و همسر غیر قزاآنی هر فرد قزاآنی نیز مشمول شرایط عضویت می شود.

فلاح در پایان خاطرنشان کرد: این طرح گامی بلند است که تاکنون با استقبال خوب مردم قزاآن مواجه شده است به گونه ای که در دو روز اول بالغ بر 300 نفر اقدام به خرید سهام کرده اند و در صورت عملی شدن در آینده می تواند الگویی برای سایر روستاها باشد.

گفتنی است چندی قبل سعیدرضا جندقیان، معاون امور دهیاری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور درباره مزایا ونحوه  تاسیس این شرکت در جمع مردم روستای قزاآن کاشان حضور پیدا کرده بود.


    (3) (0)

    سپتامبر 14, 2019

    نظر بسیار خوبی است و انشالله که باقی بماند و روستای ما پیشرفت کنه تشکر از آن هایی که تو این زمینه فعال بودند

    (1) (0)

    سپتامبر 14, 2019

    بسیار عالی

    (0) (0)

    سپتامبر 15, 2019

    بسیارعالی،با آرزوی موفقیت

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *